וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סטפון מרבורי עשוי להגיע לאולימפיאקוס

21.1.2009 / 7:58

כלי התקשורת ביוון מדווחים כי הרכז המקורקע של הניקס מחוזר על ידי האדומים שמחפשים חיזוק בעקבות פציעתו של ג'וש צ'ילדרס

השיגעון שעבר בקיץ על הכדורסל האירופאי עשוי לקבל תפנית חדה בימים הקרובים. כלי התקשורת ביוון מדווחים הבוקר (רביעי) כי ראשי אולימפיאקוס ביררו במהלך היממה האחרונה על אפשרות לצרף את סטפון מרבורי, שחקנה של ניו יורק ניקס, לשורות הקבוצה. באולימפיאקוס מחפשים חיזוק לפתיחת הטופ 16, לאור התוצאות הלא טובות שהשיגה הקבוצה ולאור פציעתו של ג'וש צ'ילדרס שייעדר בחודש וחצי הקרובים. שחקנים נוספים שהוזכרו כמועמדים לקבוצה הם ברייסי רייט ששוחרר משורות חובנטוד בדאלונה ודוואן קולינס שמשחק בשורות לוקומוטיב רוסטוב.

מרבורי בן ה-31 שייך לסגל הרחב של הניקס, אך למעשה החל מאמצע העונה שעברה לא שיחק כדורסל באופן פעיל. הגעתו של מייק ד'אנטוני לתפוח הגדול סימנה את סוף דרכו של סטארבורי בקבוצה, כיוון שהמאמן החדש לא היה מעוניין ברכז הבעייתי ובחר לייבש אותו ולהציבו ברשימת השחקנים הלא פעילים. כמה קבוצות NBA הוזכרו כמועמדות לקלוט את מרבורי, אבל הדיונים עם הניקס על התרת חוזהו לא התקדמו בשבועות האחרונים וכרגע הוא מבלה את זמנו ביציע וממשיך לקבל את המשכורת השמנה שלו מהניקס.

במידה ויגיע מרבורי בסופו של דבר לאולימפיאקוס, יצטרף לשורה של כוכבים שכבר משחקים בקבוצה של פניוטיס ינאקיס שכוללים בין היתר את תיאו פאפאלוקאס, ניקולה וויצ'יץ, סופוקליס שחורציאניטיס, יואניס בורוסיס ויותם הלפרין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully