וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע מי יודע?

מנצ'סטר יונייטד ניצחה 2:4 באולד טראפורד את דרבי קאונטי והעפילה לגמר גביע הליגה, והיא עדיין לוטשת עיניה אל עבר ארבעה תארים

איזה שבוע נעים עובר על מנצ'סטר יונייטד. זה החל ביום שבת עם ניצחון 0:1 על בולטון ביום שבת בדקה ה-89 משער של דימיטאר ברבאטוב. ביום שני יריבתה לצמרת, ליברפול, סיימה בתיקו 1:1 עם אברטון, והשדים האדומים נשארו במקום הראשון עם אותו מספר כאשר יש להם משחק חסר, והערב (שלישי) היא ניצחה 2:4 את דרבי קאונטי (3:4 בסיכום הכללי) והעפילה לגמר גביע הליגה.

החבורה של אלכס פרגוסון פגשה במשחק הגומלין של חצי גמר גביע הליגה את דרבי קאונטי, מתחתית ליגת המשנה. במשחק הראשון הפתיעו שחקניו של נייג'ל קלאף וניצחו 0:1. הערב פרגוסון העלה הרכב מחליפים שכלל את בן פוסטר בשער, וכן את ג'ון אושיי, גארי נוויל, ג'וני אוונס, רפאל, ריאן גיגס, דרון גיבסון, אנדרסון, נאני, קרלוס טבז ודני וולבק.

16 דקות עברו בלבד עד שנאני כבש את שער היתרון של היונייטד לרשתו של רוי קרול, שוער היונייטד בעבר. הפורטוגלי לקח כדור כמעט ממחצית המגרש התקדם ושלח בעיטה אדירה ברגל ימין לפינה הרחוקה. שש דקות לאחר מכן הכפיל אושיי את התוצאה, האירי כבש בבעיטה מכ-12 מטרים. טבז את השלישי בדקה ה-34 בנגיחה. 10 דקות לסיום צימק גיילס בארנס בפנדל ונתן תקוות לדרבי, אבל כריסטיאנו רונאלדו, שנכנס כמחליף, כבש גם הוא בפנדל בדקה ה-89 וסיים בצורת בת 11 משחקים. בארנס כבש את השני שלו בתוספת הזמן של המשחק בכדור חופשי יפה.

השדים האדומים ייפגשו ככל הנראה בגמר את מחזיקת הגביע, טוטנהאם. התרנגולים ניצחו במשחק הראשון בוויט הארט ליין את ברנלי 1:4, וקשה לראות את הקבוצה מליגת המשנה מנצחת בהפרש של שלושה שערים ומעלה. יונייטד מצידה ממשיכה חזק בכל ארבע המסגרות ומקווה, אולי, לעשות היסטוריה עם זכייה בקוואדרפול - זכייה בארבעה תארים, אליפות אנגליה, הגביע האנגלי, גביע הליגה וליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully