וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולודה: "רובן יותר טוב ממסי"

נשיאה החדש של ריאל מדריד נפעם מיכולתו של ההולנדי, וסבור כי הוא עולה על הארגנטינאי של ברצלונה. על ראמוס: "הוא ימשיך עוד עונה"

ויסנטה בולודה החליף אך פחות מלפני שבוע את רמון קלדרון כנשיא ריאל מדריד, וכבר הספיק לייצר הצהרה הזויה. יומיים אחרי ניצחונה של אלופת ספרד 1:3 על אוסאסונה, משחק בו שוב הצטיין אריאן רובן, טען בולודה כי הקשר ההולנדי טוב יותר מלאונל מסי. "רובן שחקן יותר מלהיב ומהנה ממסי ולא הייתי מחליף אותו בו", אמר בולודה. "הוא שחקן יותר דינמי". כנראה שחלק מהתפקיד בריאל זה לייצר כותרות אוהדות לשחקני הקבוצה והאוהדים.

יצוין כי לא רק בולודה חושב באותה דרך. יש עוד לפחות אדם אחד שסבור כמוהו. זהו רוברטו גומז, אוהד נוסף של הקבוצה, שקבע בטורו האישי בעיתון 'מארקה' כי הקשר ההולנדי טוב יותר מהחלוץ הארגנטינאי. "אני מתעקש, רובן הרבה יותר טוב ממסי", כתב גומז. לפחות בולודה לא לבד.

בולודה אף התייחס בראיון שנתן למאמנה של הקבוצה, חואנדה ראמוס. למאמן הלבינם חוזה עד סוף העונה, אלא שבולודה מאמין גדול בו וכבר רואה אותו ממשיך בקבוצה הלבנה לפחות שנה נוספת: "אני חושב שראמוס הוא מאמן נפלא וימשיך בריאל גם בשנה הבאה. יתר על כן בחוזהו יש סעיף האומר כי אם הוא יזכה בתואר כלשהו הוא ימשיך בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully