וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה: "אני צריך להשלים את הסיפור במארסיי"

חלוצה המתוסכל של צ'לסי סיפר על אהבתו למועדונו הקודם, ועל רצונו לשוב לקדנציה נוספת בעתיד. סקולארי מרגיע: "אין בינינו שום בעיות"

אין שחקן שאוהדי מארסיי אהבו בעשור האחרון יותר מדידייה דרוגבה. לא סמיר נאסרי, לא פרנק ריברי, בטח שלא חאטם בן ארפה. ההערכה של הקהל מדרום צרפת לחלוץ מחוף השנהב רק הלכה וגדלה מאז נטש אותם לטובת צ'לסי האנגלית, ובשנה שעברה אף נעשה ניסיון לגייס כסף בין האוהדים על מנת להחזירו למועדון. גם בחודש האחרון ביקשה מארסיי להשאיל את החלוץ המתוסכל מצ'לסי, אך השכר הגבוה שלו הרתיע את ראשיה והם נסוגו מן העניין.

כעת, כשהוא חווה רגעים לא קלים בקבוצה הלונדונית, דרוגבה מוכיח שהאהבה בין שני הצדדים הדדית. "יש לי עסק לא פתור עם מארסיי", הצהיר החלוץ שעזב את המועדון הצרפתי ב-2004. "קשה לדעת אם תהיה לי האפשרות בעתיד לסיים את ההרפתקאה הזו, אולי בצורה טובה יותר מזו בה עזבתי. כואב לי לראות את האנשים שם בוכים ומתחננים שאחזור. אני לא מוצא את המילים להסביר את היחסים הקיימים בין אוהדי מארסיי לביני".

כרגע דרוגבה תחת חוזה בצ'לסי, אבל לא מן הנמנע כי יחזור בעתיד לחיקם של אוהדי מארסיי. "אני עדיין אוהב את המועדון הזה, ושום דבר לא ישנה את העובדה שזה הבית שלי", אמר דרוגבה, והמשיך לסייג את העניין תוך כדי רמיזה על רצונו האמיתי: "זה לא הזמן לדבר על חזרה למארסיי כי יש לי הרבה כבוד לצ'לסי ואני תחת חוזה. אבל אם משהו נועד לקרות, אנשי מארסיי צריכים ליצור קשר עם צ'לסי".

בינתיים, קיבל דרוגבה צפירת הרגעה מכיוון מאמנו בצ'לסי, לואיז פיליפה סקולארי, אשר ניסה לשדר עסקים כרגיל והכחיש כל עימות בין השניים. "דידייה עשוי להיות בסגל לקראת המשחק מול איפסוויץ' בגביע", סיפר סקולארי. "אין לו שום בעיה איתי או עם המועדון. זו הייתה החלטה שלי לא לזמן אותו במשחקים הקודמים, אבל אין לי דבר נגדו. שני הילדים (מירוסלב סטוץ' ופרנרקו די סאנטו) התאימו לי יותר באותו רגע. דרוגבה מתאמן טוב ובונה מחדש את כושרו, לא רק הפיזי אלא גם הטכני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully