וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בגביע המדינה: נהריה תמשיך להפתיע?

20.1.2009 / 21:29

עירוני נהריה ורביב לימונד, שהדיחו את מכבי ת"א בשמינית הגמר, יפגשו ברבע הגמר את בני השרון. במשחק נוסף: הפועל עפולה - מכבי חיפה

גביע המדינה בכדורסל מספק בשנים האחרונות לא מעט דרמות, וכבר השנה הוא סיפק דרמה אחת עם ההדחה של מכבי תל אביב על ידי עירוני נהריה כבר בשמינית הגמר. משחקי רבע הגמר, שנדחו מתחילת חודש ינואר בגלל המצב הבטחוני בדרום הארץ, ייערכו מחר (רביעי) וביום חמישי, כאשר המנצחות יעלו לחצי הגמר שייערך ב-16 לפברואר בהיכל נוקיה. הגרלת חצי הגמר תיערך ביום ראשון הקרוב, במחצית המשחק בין מכבי תל אביב להפועל חולון.

בני השרון - עירוני נהריה (18:00, שידור ישיר בערוץ הראשון)

לפני שנתיים הובילו לי ניילון וג'ייסון וויליאמס את החבורה של אפי בירנבוים דאז למעמד גמר הגביע, אחרי שהדהים את מכבי תל אביב כבר בחצי הגמר. בגמר הוא פגש את מאיר טפירו בכושר שיא, והפסיד את הגביע להפועל ירושלים. לטפירו היה זה התואר היחיד בקריירה, והוא יודע שעם ההדחה המוקדמת של מכבי תל אביב כבר בשמינית הגמר, יש לו הזדמנות להוביל את בני השרון לתואר ראשון בהיסטוריה שלה. בקבוצה בונים על קוקי בלצ'ר שנמצא לאחרונה בכושר מצוין. עד כה עברה הקבוצה במפעל את הוד השרון ועירוני רמת גן.

עירוני נהריה הייתה שקועה עמוק בבוץ במשך שלושה רבעים מול מכבי ראשון לציון ביום ראשון האחרון, אבל אז הובילו רון לואיס, רביב לימונד וניצן חנוכי את הקבוצה לקאמבק מרשים ולניצחון שהכניס תנופה לקבוצה. נהריה מגיעה למשחק מול בני השרון עם חיזוק מרשים בדמותו של ג'ייסון וויליאמס שחתם ביום שני, וגם עם פיליפ ריצ'י שלא שיחק מול ראשון לציון. זיכרונות המשחק מול בני השרון בליגה, שנגמר עם סל ניצחון של מאיר טפירו, עוד יושבים לשחקניו של ג'ינו עמוק בראש, והם יבואו לנקום על אותו הפסד. נהריה דילגה עד כה במפעל מעל כוכב יאיר ומכבי תל אביב.

הפועל עפולה - מכבי חיפה (20:00)

"לא קורה הרבה שקבוצות מהלאומית מדיחות קבוצות מליגת העל", אמר היום ברק פלג שחקנה של הפועל עפולה בכניעה לקראת המשחק המסקרן של קבוצתו מול מכבי חיפה. "מכבי חיפה היא קבוצה חזקה, והיא עדיפה עלינו בפיזיות, אתלטיות וכוח, אבל דווקא מבחינת סגנון משחק והשחקנים שיש לנו אפשר לעשות משהו. השחקנים שלנו מתאימים לליגת העל מבחינת ניסיון וכישרון. אין עלינו לחץ, צפוי להיות מעניין". בעפולה שמחו לקבל השבוע את דניס קאר שחזר באיחור של 48 שעות לישראל, ויבנו על היכולת שלו בצוותא עם פלג, אורי כהן מינץ, עדי פרג ואילן ברקוביץ', שינסו לגנוב את ההצגה.

במכבי חיפה סימנו את הגביע כמטרה עוד לפני הסיבוב הראשון. אבי אשכנזי לא פחד לדבר על החשיבות של המשחק מול עפולה לפני המשחק מול מכבי תל אביב השבוע, וכנראה שהוא ידע למה. חיפה הראתה שהיא עדיין לא מוכנה למשחקים מול הגדולות באמת, אבל בינתיים מול הקטנות היא לא התקשתה. אם הגבוהים של הקבוצה יתנו משחק סביר, אשכנזי יכול להכין את החליפה לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully