וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפגש הקבוע, הפעם ברבע

אינטר תנסה להתאושש מההפסד לאטאלנטה, כשתשחזר עם רומא את גמר הגביע מהעונה שעברה, הפעם ברבע הגמר. טוטי הפתיע ועשוי לשחק

הפסד הליגה השני העונה של אינטר, 3:1 מול אטאלנטה ביום ראשון, הכניס את המועדון ללחץ, אולי בפעם הראשונה בעידן ז'וזה מוריניו. פגרת החורף, כך עושה רושם, לא היטיבה עם הנראזורי, שינסו לחזור לתלם במשחק הראשון של רבע גמר הגביע מול רומא מחר (רביעי, 21:45).

"הופתעתי מהדרך בה הקבוצה התנהלה על המגרש בברגמו", אמר המאמן הפורטוגלי של אינטר. "הכל היה שלילי". מוריניו יכול להתנחם בעובדה שלקבוצתו עדיין יתרון שלוש נקודות בפסגה, אך כעת הוא רק מקווה ששחקניו ישחקו כמו שהם יודעים, ואין כמו משחק גביע מול רומא כדי לעשות זאת. "אם יש מישהו שאוהב סוג כזה של טורניר, זה אני", הצהיר 'המיוחד', שבונה על חוד הכולל את זלאטן איברהימוביץ' וחוליו קרוז. "אנחנו נופיע עם הרכב איכותי שיכבד את שמה של אינטר במפעל הזה".

זו הפעם החמישית בחמש שנים בה נפגשות שתי היריבות, כשארבע ההיתקלויות הקודמות היו במשחק הגמר. רומא, מחזיקת הגביע מהעונה שעברה, מצויה במגמת השתפרות, וביום ראשון גברה 0:1 על טורינו ממספרת נפלאה של ז'וליו באפטיסטה בדקת הסיום. בשורות הג'יאלורוסי עשויה להתרחש הפתעה, כאשר דיווחים באיטליה טוענים כי הקפטן פרנצ'סקו טוטי התאושש במהרה מהפציעה ויעמוד לרשותו של לוצ'יאנו ספאלטי. גם השוער כריסטיאנו דוני והחלוץ מירקו ווצ'יניץ' חזרו מפציעות וצפויים לשחק.

במשחק נוסף מחר ברבע הגמר, אודינזה תנסה לעצור את ההידרדרות מהליגה (שלוש נקודות בעשרת המשחקים האחרונים) כשתפגוש את סמפדוריה. אודינזה היא היחידה מבין הקבוצות שנותרו במפעל שלא הניפה מעולם את הגביע, ואולי דווקא שם תבוא הישועה מהתקופה הרעה. סמפ, נטולת אנטוניו קסאנו הפצוע, תרצה להעביר את ההכרעה לגומלין שיתקיים ב-4 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully