וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בסכנין: "ייקח זמן עד שנמחק את ההשפלה מול הכח"

יצחק סולומון

20.1.2009 / 20:00

העלייה לחצי גמר גביע הטוטו (1:2 על קרית שמונה) לא השכיחה עבור סכנין את הפסד הליגה. אנסומבו עשוי לעזוב. בקריה התאכזבו מההדחה

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

שמחה מאופקת הייתה הערב (שלישי) בחדר ההלבשה של בני סכנין, לאחר הניצחון 1:2 על קריית שמונה והעלייה לחצי גמר גביע הטוטו. "ייקח עוד הרבה זמן עד שנמחק את ההפסד המשפיל בשבת", הסביר אחד השחקנים את השמחה המאופקת.

הקפטן מאיר כהן: "הלב והנשמה ניצחו את המשחק. אני מתנצל בפני האוהדים שלנו שזה לא קרה בשבת, אבל אנחנו מבטיחים לתקן את המצב". הקשר חיים בנון: "ניצחון חשוב שנותן המון ביטחון ואופטימיות להמשך. כל אחד מאלה שעלה היום למגרש נתן 200 אחוז מעצמו. היה חשוב לנו לנצח אחרי שבת וכל עוד זה עוזר לקופה של המועדון אנחנו מרוצים".

המאמן אייל לחמן הפתיע היום כאשר לא כלל בסגל למשחק את מזואה אנסומבו ואושרי גיטא, שלא הסתירו את הפתעתם. בסכנין מאוכזבים מיכולתו החלשה של אנסומבו, שמאז הגיע לקבוצה אינו מזכיר את יכולתו מהעבר. בשבת מול הכח הוא הוחלף, והיום כלל לא עלה בהרכב הפותח. מ.ס. אשדוד מעוניינת באנסומבו ואם תבקש אותו, בסכנין לא יעמדו על כך שיישאר. ההתעקשות של לחמן על אנסומבו הביאה לכך שחיים בנון, שהפגין שני משחקים מצוינים לפני היציאה לפגרה, ירד לספסל בשבת מול הכח. בסכנין יש הטוענים כי לחמן טעה כאשר לא נתן יותר מדי אשראי לבנון, והעדיף את אנסומבו המאכזב.

הגעתו של עבאס סוואן יצרה עומס בחוליית הקישור, וגם חאלד חלאילה, הכוכב המקומי, מתקשה למצוא מקום בהרכב של לחמן. חלאילה לא שיחק היום עקב כרטיסים צהובים. קשר נוסף, יניב לוזון, עשוי לעזוב להפועל פתח תקווה. "יש לנו יותר מדי קשרים, אבל אנחנו לא מבקיעים שערים", אמר גורם בסכנין. גם הקשר הקולומביאני, סרחיו נבואה, ירד היום לספסל, בעקבות תצוגת הנפל שלו בשבת.

סכנין עושה מאמצים לצרף את החלוץ אחמד קאסום ששוחרר מהפועל פתח תקווה. החלוץ הגנאי, אברהים בסיט, שתנאיו סוכמו, עלה היום רק במחצית השנייה, כבש את שער הניצחון, וקנה את לב האוהדים לאחר שרץ לעברם ונישק את סמל הקבוצה.

מי שנבחן בקבוצה היה החלוץ הבלגי, ביורן דה וילדה, שלחמן עדיין מתלבט לגביו, במיוחד לאחר הרחקתו היום במחצית השנייה בגלל תיקול פראי. לסכנין יש חמישה זרים, ואחת האפשרויות שהועלו הייתה שחרורו של אנסומבו, כדי לפנות לו מקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בקרית שמונה מאוכזבים: "התיקו בטדי גרם לנו נזק"

אכזבה רבה הייתה הערב (שלישי) בחדר ההלבשה של עירוני קרית שמונה, לאחר ההפסד לבני סכנין, וההדחה ממפעל גביע הטוטו. "התיקו בשבת גרם לנו נזק", אמר גורם בקבוצה, והסביר: "שחקנים עלו כאילו הניצחון בכיס. חשבו שהכול ילך בקלות". שחקן אחר הוסיף: "לא נפלנו מסכנין. אם היינו עם 11 שחקנים לא היינו מפסידים".

בקריה הייתה ביקורת כלפי עומר פרץ החלש, שהחמיץ מ-5 מטר הזדמנות טובה להבקיע. היחיד שזכה למחמאות היה הצעיר המקומי שלומי אביסדריס. פול קסאני בהופעת בכורה גילה ניצוצות של כדורגלן טוב. "כנראה שהשתלם לחכות לו כל כך הרבה זמן", אמר גורם בקריה.

רק 10 אוהדים מקריית שמונה הטריחו עצמם והגיעו לרמת גן. בקבוצה הסבירו זאת במרחק הרב מקרית שמונה לרמת גן. אחד שכן הגיע, האוהד רן ("הכל בדולר") כהן, התאכזב קשות: "הלך לנו יום עבודה ובסוף לא עלינו. פספסנו הזדמנות לעלות לחצי הגמר וחבל".

טופס השחרור של הבלם החדש מבוליביה, לואיס אלברטו גוטיירז, לא הגיע עדיין ולכן הוא לא שולב היום במשחק. בקריית שמונה יבקשו מחר לזרז את הנושא, בעקבות הרחקתו של הבלם יניב, שלא ישחק בשבת. לביא חזר בתוקף וטען כי לא הכשיל את אוקוצ'ה והפנדל וההרחקה שבאה בעקבותיו לא היו מוצדקים.

בתקשורת הפרואנית פורסם היום כי קשר קבוצת אוניברסיטריו דה דפורטס מהליגה הראשונה, דוני ניירה, בן 25, מועמד להצטרף לקבוצה. סוכנו האיטלקי, ג'נפרנקו רבאלי, צוטט אומר כי הקשר מתלבט בין הצעה מהליגה הגרמנית השנייה לקריית שמונה. כרגע המהלך אינו אפשרי, משום שלקריית שמונה חמישה זרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully