וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין העפילה לחצי גמר גביע הטוטו

קרית שמונה הוליכה משער של אבידור, אבל סכנין הפכה את התוצאה מרגלי צגאי וחלוץ הרכש בסיט, וניצחה 1:2. לביא ודה וילדה הורחקו

מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ומ.ס. אשדוד כבר שם, והערב (שלישי) גם בני סכנין הצטרפה אליהן, בהמתנה להגרלת חצי גמר גביע הטוטו שתתקיים מחר. בני סכנין ועירוני קרית שמונה נפגשו לדו קרב צפוני אחד ויחיד (בשל החלטת ההתאחדות והמשטרה מימי המלחמה) בסיומו ניצחה סכנין 1:2 וזכתה בכרטיס לשלב הבא ובסכום הכסף שלצידו.

לעיני קהל מועט, פתחה סכנין בצורה נוקשה וספגה צהובים מהירים. שחקניו של אלי כהן לא נבהלו, ובדקה ה-15 עלו ליתרון משער של החלוץ יובל אבידור, שלא נכשל מול מאיר כהן וכבש בפעם השנייה בשלושה ימים. עשר דקות חלפו וקרית שמונה הצליחה לאזן. אובודו אוקוצ'ה הוכשל ברחבה על ידי יניב לביא, השופט שי שטרית פסק פנדל ואדום לקפטן, ויחיאל צגאי דייק מהנקודה.

מכאן המשחק נרגע, גם מבחינת אירועים וגם מבחינת הנוקשות שבו. למחצית השנייה עלתה סכנין עם איברהים בסיט הגנאי בהופעת בכורה, שככל שנקפו הדקות הפכה מוצלחת יותר ויותר. זה התחיל עם הרחקתו של הנבחן הבלגי שהתחרה איתו השבוע, ביורן דה וילדה, בדקה ה-50 אחרי עבירה גסה ונמשך עם שער שהביא למהפך בדקה ה-77, בו הראה כי ההחלטה להחתימו כנראה משתלמת. קרית שמונה חוזרת לקרקע לאחר האופוריה מטדי, סכנין עם הכרטיס לחצי הגמר והפנים לליגה.

הרכב עירוני קרית שמונה: יוסי בצלאל, דני בונדר, סאלח חאסרמה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, מיגל סבסקו, חאיר סספדס, תומר סוויסה, עידן סרור, שלומי אביסידריס, יובל אבידור.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמן, יא יא פטי, טל חן, בסאם גנאים, חיים בנון, עבאס סואן, סרחיו נובואה, חאמד גנאים, ביורן דה וילדה, אובודו אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully