וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו לאומית: מכבי הרצליה העפילה לגמר

ניצחה 1:2 את רמת השרון ותחכה למנצחת בין באר שבע ולוד. גביע המדינה: עפולה הפתיעה את עראבה וא.א פאחם הדיחה את קטמון בדרך לסיבוב ט'

מכבי הרצליה העפילה הערב (שלישי) לגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית, זאת לאחר שניצחה 1:2 את עירוני רמת השרון במשחק שנערך באצטדיון וינטר. ביום חמישי תיפגשנה הפועל באר שבע והפועל בני לוד במשחק חצי הגמר השני, שייערך באותו אצטדיון. המנצחת תפגוש את מכבי הרצליה ותתעמת איתה על התואר הראשון המחולק העונה.

שלושת השערים במשחק נכבשו החל מן הדקה ה-63 של המשחק. אלן מסודי, קשר הרצליה, העלה את קבוצתו ליתרון, כאשר 10 דקות לאחר מכן אושרי אלפסי הבקיע את השני וביסס את יתרונה של הרצליה. חמש דקות לאחר מכן, בדקה ה-78, צימק אליאור וקנין את התוצאה, אבל רמת השרון לא הצליחה לעשות יותר מזה.

גביע המדינה: בני טמרה ועפולה מחכות לקבוצות ליגת העל

הפועל בני טמרה מהליגה הארצית והפועל עפולה מליגה א' העפילו היום (שלישי) לסיבוב ט' של גביע המדינה, בו ייכנסו למעגל המשחקים גם קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית. עפולה סיפקה את ההפתעה כאשר גברה 0:1 על מוליכת המחוז הצפוני, אחווה עראבה. לאחר 90 דקות מאופסות, המשחק נכנס להארכה. יובל שווט מעפולה החטיא פנדל בדקה ה-101, ורן גוזלן מעראבה הורחק כעבור שתי דקות. דודי חודידה, אקס מכבי אחי נצרת, כבש את שער הניצחון לעפולה הדקה ה-116.

בני טמרה גברה בביתה 0:1 על הפועל מרמורק במשחק על טהרת הליגה הארצית. אחמד דיאב הכריע את ההתמודדות עם שער בדקה ה-70. במשחק נוסף, נזקקה הפועל אום אל פאחם מהארצית להארכה כדי לעבור את הפועל קטמון מליגה א' במשחק חוץ. 90 הדקות הסתיימו ללא שערים אבל עם שני אדומים: לאלון אסרף מקטמון ורמי עמאר מאום אל פאחם. שער של האיל חשאן בדקה ה-102 קבע 0:1 לאורחים בסיום.

כזכור, שלוש קבוצות כבר הבטיחו את עלייתן לשלב הבא: הפועל נצרת עילית, סקציה נס ציונה ומ.ס דימונה, שתהיה נציגת ליגה ב'. המשחקים בין הפועל ראשון לציון לנתיבות, ובין הפועל אשקלון ומכבי יבנה, יתקיימו ביום שלישי הבא. משחקי סיבוב ט' ייערכו ב-14 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully