וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגרים את הברז על הכדורגל?

20.1.2009 / 19:55

ועדה שהוקמה על ידי שר הספורט המליצה לקצץ את ההקצבה להתאחדות לכדורגל ב-40 אחוז. ההסכם השיווקי עם הטוטו לא ייפגע

ועדת סנדלר בורוביץ', ועדה ממשלתית שהקומה על פי חוק ועל ידי משרד הספורט, הודיעה היום (שלישי) על המלצותיה לחלוקת הכספים של משרד הספורט לענפים השונים. על פי המלצות הועדה, ההקצבה להתאחדות לכדורגל תקוצץ ב-40 אחוז ותעמוד על 11.6 מיליון שקל בלבד - קיצוץ של כשמונה מיליון שקל.

באופן פורמלי, מליאת מועצת ההימורים צריכה לאשר את המלצות הועדה, אך היא תצטרך נימוק משכנע מאוד לא לאשר את המלצות השר. במליאת מוצעת ההימורים יש רוב לנציגי הציבור על פני אנשי הספורט, ולכן ההערכה היא שהמלצות הועדה יאושרו. בטוטו אמרו המאבק של אבי לוזון בהחלטות הועדה היה צריך להתחיל הרבה לפני פרסום ההמלצות.

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: "מדובר בהמלצות בלבד שמליאת מועצת ההימורים אמורה לדון בהן ובהחלט אינה חייבת לקבלן. בשבועות בהם לא שוחק כאן כדורגל, הייתה ירידה דרסטית בהכנסות המועצה. לא רק שלא נסכים לקיצוץ בתקצוב הקבוצות וההתאחדות, מה שיפגע באופן ישיר בענף הספורט הפופולארי בישראל, אלא אף ניאבק ונבקש תוספת המוצדקת על פי כל קריטריון".

ראוי לציין כי להחלטת הועדה אין קשר להסכם השיווקי העסקי שבין הטוטו להתאחדות לכדורגל, במסגרתו מקבלת ההתאחדות 60 מיליון שקל. הסכום הזה מהווה את החלק הגדול שבתקציב ההתאחדות לכדורגל.

עדכון ראשון: 20/1 16:50
עדכון אחרון: 20/1 19:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully