וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם 20.1

וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* ג'רמיין פנאנט, קשר ליברפול שהיה מבוקש בריאל מדריד ומילאן, הושאל עד לסיום העונה לפורטסמות.

* סרחיו אסקודרו, מגן ארחנטינוס ג'וניורס, חתם לשלוש שנים בקורינתיאנס הברזילאית, שתשלם עבורו 1.8 מיליון דולר.

* דניס רומדאל, הקיצוני הדני של אייאקס, הושאל עד לסיום העונה לניימיכן.

שמועות

* ה"דיילי מירור" הבריטי טוען כי ווסטהאם מעוניית בחלוץ הצעיר של אינטר מאריו באלוטלי, שממעט לשחק בשביל מוריניו, לאחר שקרייג בלאמי נמכר למנצ'סטר סיטי תמורת כ-14 מיליון יורו.

* באיירן מינכן קרובה להחתים את קשר בורוסיה מנשנגלדבאך אלכסנדר באומיוהאן. הקשר הצעיר נחשב לכישרון גדול וכונה "מיכאל באלאק הצעיר", למרות העובדה שפתח בשישה משחקים בלבד העונה בגלדבאך.

* סוכנו של אנדריי ארשבין טוען כי אינטר ויובנטוס הביעו עניין ברוסי הבינלאומי של זניט. "כרגע אני לא יכול לומר שום דבר עד שהדברים יתפתחו", אמר הסוכן. "זניט כבר סירבה להצעה של ארסנל, אז עלינו להמתין", הוסיף. היו דיווחים כי מנצ'סטר סיטי תגישו הצעה עבור הקשר המוכשר, אך הסוכן טוען כי לא היה לו כל מגע עם נציגי התכולים.

* ה"טיימס" טוען כי המנג'ר של צ'לסי, פליפה סקולארי, מנסה להשיג את אנחל די מריה מבנפיקה ואת לואיס אנטוניו ולנסיה מוויגאן, וזאת לאחר שג'ו קול נוסף לרשימת הפצועים של הכחולים. שני השחקנים נקשרו בעבר גם לריאל מדריד.

* מנצ'סטר סיטי נמצאת בשיחות עם הקשר ההלונדי של המבורג, נייג'ל דה יונג. מנכ"ל הסיטי, גארי קוק, ציין כי הגרמנים הסכימו כל סכום ההעברה של הקשר, שנאמד על 16 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully