וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי: "חשבתי שגמרתי את המשחק"

קובי יצא בשן ועין מניצחון הלייקרס 88:105 על הקאבס של לברון ג'יימס, אחרי שפרק את האמה. גארנט: "לשמור על שאק זה כמו להחזיק קיר"

הלייקרס ניצחו את קליבלנד 88:105 במשחק המרכזי של יום מרטין לותר קינג ג'וניור. וזה היה מאמץ קבוצתי. אי אפשר לומר שקובי ניצח את לברון, שני השחקנים שמרו אחד על השני ולא קלעו באחוזים טובים, אך הצוות המסייע של קובי גבר על זה של קינג ג'יימס. "אנחנו צריכים להיות בכוח מלא", אמר ג'יימס שחסר את זידרונס אילגאוסקס ואת דלונטה ווסט, ששבר את פרק כף היד וייעדר עד פגרת האולסטאר. הלייקרס אמנם חסרו את הרכז המחליף ג'ורדן פרמאר ואת הפורוורד לוק וולטון, אך קיבלו חזרה את למאר אודום וסשה וויאצ'יץ', ששיחקו היטב.

פאו גאסול התעלל בשחקני הפנים של הקאבס עם 22 נקודות (11 מ-13 מהשדה), אליהם הוסיף 12 ריבאונדים. "זה היה עצום. לא רצינו לספוג הפסד בית נוסף", אמר הספרדי, אחרי שהלייקרס הפסידו לאורלנדו במשחק הקודם. "היה מאוד חשוב לחזור הערב. זה ניצחון משמעותי מאוד בשבילנו. המאמץ ההגנתי היה מצוין".

"צריך לתת ללייקרס קרדיט, הם שיחקו כדורסל טוב היום", אמר מאמן הקאבס מייק בראון. "חשבתי שהם היו אגרסיביים יותר הערב. הם גרמו לנו לשחק מהר. צריך לתת לקובי קרדיט, אני חושב שהוא שיחק משחק אדיר", הוסיף.

קובי קלע 20 נקודות, אמנם באחוזים לא טובים (9 מ-22), אך חילק 12 אסיסטים ולקח 6 ריבאונדים. במהלך המשחק יצאה האמה של קובי מהמקום אחרי שצלל לעבר כדור. "נבהלתי. חשבתי שגמרתי את המשחק. הרגשתי שיש לי שתי אצבעות על אחת, זה היה מגעיל. מאמן הכושר גארי ויטי החזיר אותה למקום. זה לא היה כיף", אמר קובי והוסיף כי האצבע הפריעה לא מאוד בהמשך המשחק. "שיחקתי עם כאב. ניסיתי להסתגל אליו ולשחק איתו. עכשיו הכאב הולם".

פול פירס: "אנחנו עדיין אלופים"

בוסטון סלטיקס חזרה לכושר של תחילת העונה, בה הביסה קבוצות על ימין ועל שמאל. הקרבן הפעם היה פיניקס סאנס, שקלעו 36 נקודות בלבד במחצית הראשונה (שיא שלילי) והושפלו 104:87. לסלטיקס היה זה ניצחון חמישי ברציפות, מאז רצף ה-7:2 אליו נקלעו, שסימן את התקופה הגרועה ביותר בעידן שלושת הגדולים. זו לא קבוצה שמפחדת או נרתעת כאשר אנחנו מתקשים", אמר פול פירס, שכמעט והשיג טריפל דאבל, עם 12 נקודות 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. "נשארנו ביחד ונותרנו עם הראש למעלה. אנחנו עדיין האלופים, אנחנו צריכים להיזכר באיזה סוג קבוצה אנחנו", הוסיף פירס.

קנדריק פרקינס החמיץ את משחקו החמישי ברציפות, מה שגרם לדוק ריברס לשים את בריאן סקלבריני, שחקן שבדרך כלל לא רואה מגרש, על אמארה סטודמאייר, בעוד גארנט וגלן דייויס שמרו על שאק. "זה היה כמו להחזיק קיר", אמר קיי. ג'י. אם תלך הביתה, תהרוס את היסודות ותחזיק קיר שעומד ליפול עליך, תרגיש איך זה לשמור על שאק". הקקטוס הגדול קלע 16 נקודות ולקח 11 ריבאונדים, אך חברו לקו הקדמי, סטודמאייר קלע 3 נקודות בלבד עם 0 מ-7 מהשדה ב-30 דקות (שיא עונתי שלילי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully