וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם נפגשים ברבע

אחרי שבשנה שעברה רומא ניצחה 1:2 את אינטר בגמר הגביע האיטלקי, השתיים נפגשות כבר ברבע הגמר. אינטר שמגמגמת לאחרונה מחפשת לצאת מהמשבר

משחק מספר 47: אינטר – רומא 1.5, 3.0, 4.0

אלופת איטליה וסגניתה נפגשות במסגרת מחזור הגביע בשלב רבע הגמר, אך הן יודעות שהרבה מונח על הכף מעבר לכרטיס לחצי הגמר. אינטר, שלא מפסיקה לאכזב בשבועיים האחרונות, פוגשת את רומא, שפתחה את העונה באיטליה בצליעה אך כעת מתאוששת ומה שבטוח זה שהולך להיות צמוד.

אינטר של ז'וזה מוריניו מגיעה מהמקום הראשון בליגה, אותה היא מצעידה עם 43 נקודות. אלא שבמחזור הליגה האחרון האלופה איכזבה וחטפה הפסד 3:1 מאטאלנטה. עוד קודם לכן היא לא הצליחה לנצח את קליארי וסיימה עימה ב-1:1. לפני התיקו אינטר רשמה שמונה ניצחונות רצופים כשהאחרון שבהם היה על סיינה 1:2.

רומא של לוצ'יאנו ספאלטי ניצבת במקום השמיני בליגה עם מאזן של תשעה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושבעה הפסדים. הרומאים ניצחו במחזור האחרון 0:1 בחוץ את טורינו ועוד קודם לכן לא הצליחו לנצח את מילאן (2:2) וסיימו עם הפסד לקטאניה (3:2). לפני אותו הפסד רומא רשמה חמישה ניצחונות רצופים שהאחרון שבהם היה על קליארי 2:3.

בשמינית הגמר אינטר ניצחה 1:3 את גנואה כאשר את השערים לזכותה כבשו אז אדריאנו, קמביאסו וזלאטן איברהימוביץ', כאשר השניים האחרונים כבשו בהארכה אותה כפתה גנואה. רומא השיגה את הניצחון שלה ב-90 דקות באותו שלב על בולוניה אחרי שמרקו ווצ'יניץ' כבש פעמיים בדקה ה-83 וה-86.

בעונה שעברה נפגשו השתיים במעמד הגמר ורומא הייתה זו שזכתה בתואר אחרי שניצחה 1:2. פיליפה מקסס כבש את שער היתרון לרומא בדקה ה-36, סימונה פרוטה הכפיל בדקה ה-54 והוגו גומש הצליח רק לצמק חצי שעה לסיום. אז מה יהיה הפעם? אינטר אמנם על הנייר יותר טובה, אך אנו מעריכים שהמשחק יגיע להארכה ו-90 הדקות יסתיימו בתיקו. ההימור: איקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully