וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעורב ירושלמי

תוכנית הווינר למשחקי שלישי עד חמישי מעורבת ולכן הרכבנו לכם המלצות ממשחקי גביע הטוטו, גביע המדינה בכדורסל, מהגביע האיטלקי והספרדי

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 13.104 (10 ש"ח יניבו 131 ש"ח)

משחק מספר 1: הפועל קרית שמונה – בני סכנין. שתי הקבוצות נלחמות במשחק אחד על הכרטיס לחצי הגמר, אחרי שנאלצו לדחות את המשחק ביניהן. סכנין איכזבה בשבת האחרונה עם הפסד להכח עמידר רמת גן בעוד קרית שמונה נלחמה מול בית"ר ירושלים והצליחה להוציא ממנה נקודה. קרית שמונה נראית בשלה יותר לניצחון. ההימור: 1 (2.6)

משחק מספר 28: בני השרון – עירוני נהריה (5+). שחקניו של אריאל בית הלחמי ניצחו את עירוני רמת גן בעשר הפרש במחזור הליגה האחרון בעוד נהריה גברה במשחק דרמטי על מכבי ראשון לציון, למרות שרדפה אחריה ברוב שלבי המשחק. כעת הן נפגשות בגביע ונראה שהולך להיות צמוד, אך נהריה תסיים עם ניצחון, אלא שזה יהיה בפחות מחמש הפרש. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 32: אודינזה – סמפדוריה. קרב בין שתי קבוצות תחתית באיטליה, שנפגשות כעת בגביע. אודינזה הפסידה במחזור האחרון 2:0 לקליארי בעוד סמפדוריה נכנעה באותה התוצאה מול פאלרמו. נראה שהקרב בין השתיים יסתיים ללא הכרעה. ההימור: איקס (2.8)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 6.156 (10 ש"ח יניבו 62 ש"ח)

משחק מספר 35: הפועל גלבוע/עפולה (13+) – מכבי חיפה. חיפה איכזבה במחזור האחרון כשלא נתנה פייט למכבי תל אביב והפסידה לה. הפועל גלבוע/עפולה גם היא הפסידה במחזור הליגה האחרון למ.כ. גבעת שמואל ונראה שמשהו לא טוב עובר עליה. גלבוע/עפולה מקבלת פור של 13 נקודות, אך נראה שהיא תפסיד בפחות. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 51: ולנסיה – סביליה. שתי הקבוצות נפגשו לפני כחודשיים אך המפגש ביניהן הסתיים בתיקו. כעת הן מתייצבות לקרב במסגרת הגביע הספרדי, כשברור לכולם כי סביליה מעט טובה יותר, ולא רק בגלל העובדה שהיא מקדימה בארבע נקודות את יריבתה. אלא שלונסיה יש את יתרון הביתיות, אותו היא תנצל כמו שצריך. ההימור: 1 (1.9)

משחק מספר 73: הפועל ירושלים – גבעת שמואל (10+). גבעת שמואל מתייצבת לקרב בגביע המדינה אחרי שני ניצחונות ליגה מפתיעים על הפועל חולון ועל הפועל גלבוע/גליל. ירושלים מגיעה למשחק לאחר שקרעה את עירוני קרית אתא, שלא הייתה מסוגלת לתת לה פייט. ירושלים אמורה לנצח, אך זה לא יהיה ביותר מעשר הפרש. ההימור: 2 (1.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully