וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לליברפול חוקים משלה

האדומים שלטו בדרבי מול אברטון במשך 87 דקות, אבל שער שיוויון של טים קאהיל (1:1) מנע מהם את הניצחון ואת המקום הראשון

קשה להעריך מה יותר שבר את הלב של אוהדי ליברפול הערב (שני) - הניצחון בדרבי מול אברטון שברח להם בין הידיים בדקה ה-87, או המקום הראשון בפרמיירליג שברח בזכות אותו גורם בדיוק, ושירת נאמנה את מנצ'סטר יונייטד. הדרבי של המרסיסייד שסגר את המחזור ה-22 בפרמיירליג הסתיים ב-1:1, שהשאיר את האלופה במקום הראשון, עם אותה כמות נקודות כמו לליברפול, וגם משחק חסר. תזכרו את הערב הזה טוב, כי אולי נקבע בו גורל של עונה שלמה.

ליברפול שולטת בליגה, היא גם שלטה במשחק שהתקיים הערב באנפילד, אבל זה לא ממש עזר לה. יוסי בניון, שפתח עד הערב בארבעה משחקים ברצף, נכנס הפעם כמחליף בדקה ה-67 ולא הספיק לחוות יותר מדי אווירה חיובית על המגרש, עד לאותו שער שיוויון של טים קאהיל האוסטרלי.

הכחולים היו אלה שפתחו את המשחק טוב וישבו על השער של פפה ריינה, בעיקר בזכות כמה התקפות מתפרצות מהירות בדקות הראשונות. ההזדמנות הממשית הראשונה של ליברפול הגיעה בדקה ה-28, כשפרננדו טורס קיבל כדור עומק מרחוק ובעט לקורה ממטרים ספורים. במחצית השניה, הספרדי ניסה את מזלו בבעיטה מרחוק שהייתה קרובה, אבל השער המיוחל הגיע בסופו של דבר מסטיבן ג'רארד, שעשה את זה בפעם התשיעית העונה בפרמיירליג. כל זה קרה בדקה ה-68, דקה לאחר כניסתו של יוסי בניון. מתפרצת של האדומים איפשרה לג'רארד לנוע בחופשיות ממרכז המגרש לכיוון השער, אלברט ריירה פרץ משמאל וזיהה אותו כדי לשלוח אליו מסירת רוחב, סטיבי ג'י המשיך בטיל מ-25 מטרים פנימה.

בדקות הבאות ליברפול נרגעה מעט והסתמכה יותר על ההגנה, מה שעלה לה בסופו של דבר בשער השיוויון בדקה ה-87. אברטון השיגה כדור חופשי מזווית מסוכנת מאוד בצד שמאל בעקבות עבירה של יוסי בניון. ארטטה הרים מצויין, הכדור פגע בדרך בראשו של טים קאהיל ולא הותיר סיכוי לריינה. הדרבי של מרסיסייד הסתיים ב-1:1, שהיה הרבה יותר מעודד עבור הקבוצה מהמקום השישי. ליברפול לעומתה, עומדת במקום עם תיקו שני ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully