וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזל: "לא מפחדים מאליפות"

קשר נתניה לא התבייש לתת הצהרת כוונות בסיום משחק הניצחון 0:1 על מכבי ת"א. נמני: ”בסך הכל אני מאוד מרוצה מהמחצית השניה שלנו”

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

משחק כדורגל ברמה ירודה סגר את המחזור ה-16 בליגת העל. מכבי נתניה שוב לא הרשימה, אבל סגרה רצף של ארבעה תוצאות תיקו רצופות בסיבוב השני וניצחה לראשונה בבית מאז המחזור הרביעי. בעקבותת הניצחון, חזרו שחקניו של לותר מתיאוס למקום השני, מרחק נקודה ממכבי חיפה. בשבוע הבא, ייפגשו הצהובים את הפועל תל אביב בבלומפילד. אגב, למרות הניצחון, מתיאוס התחמק מהעיתונאים וברח מיציאה צדדית, מבלי להתראיין.

הקשר, רביד גזל, הודה בסיום: "לא היה משחק טוב, אבל ההבדל הגדול הוא שלפני הפגרה משחקים כאלה לא היינו מנצחים. אני שמח שחזרנו לנצח וסוף סוף ניצחנו גם בבית. עד היום לא הוכחנו יכולת של אלופה, אבל אנחנו לא מפחדים להצהיר שאנחנו מתמודדים על האליפות, ולא מפחדים מהאליפות עצמה. העבודה היא שאנחנו נקודה מהמקום הראשון, אבל כבר בשבוע הבא מחכה לנו משחק קשה מול הפועל תל אביב. הצטרפו אלינו שחקנים מעולים שישפרו אותנו ואני מאמין שניראה טוב יותר בשבועות הבאים ונמשיך במאבק".

שליו מנשה, שכבש את השער היחיד במשחק והעלה את מאזנו לחמישה שערים, לא מסכים: האליפות עוד רחוקה, הליגה תסתיים רק במאי וחצי מהמשחקים עוד לפנינו. אולי שלושה ארבעה מחזורים לסוף העונה, נוכל לדבר על אליפות. המחצית הראשונה הייתה לא טובה. יש לנו בעיה כשאנחנו עולים ביתרון למחצית השנייה. אנחנו לא יודעים לכבוש ולדרוס וצריכים לשפר את זה".

הקפטן, לירן שטראובר, הוסיף: "היה חשוב קודם כל להחזיר את כוח ההרתעה של הבית שלנו. לנצח את מכבי תל אביב בבית זה לא פשוט, נגיע מוכנים לשבוע הבא, יש משחק חוץ לא פשוט אבל עוד שלוש נקודות בקופה".

נמני: "בסך הכל אני מרוצה מהמחצית השניה שלנו"

אבי נמני על שחקני מכבי תל אביב להתראיין, ובסיום המשחק אמר נמני לוואלה! ספורט: "למרות ההפסד בסך הכל אני מאוד מרוצה מהמחצית השניה שלנו, שיחקנו יותר טוב מאשר בחלק הראשון. יש לנו עדיין בעיה של ניצול מצבים, ונקווה שעם הזמן נדע להיות יותר מרוכזים ליד השער ולתרגם את המצבים האלה לשערים".

"המגמה של שילוב הצעירים תימשך, וזה לא סוד שיש לנו בעיה של פציעות רבות בסגל", המשיך נמני. "אנחנו רואים שבכל משחק בתקופה האחרונה נפצע לנו מישהו אחר, וגם היום מתן לוטאטי הורחק באדום. ברור שאנחנו צריכים להתחזק, וגם נעשה את זה בתקופה הקרובה".

לגבי המשחק מול הכח עמידר רמת גן במחזור הבא אמר נמני: "ברור לי מה החשיבות של המשחק, נתכונן למשחק הזה ונבוא מוכנים. נעבוד במשך השבוע על מה שצריך, נתקן את מה שלא היה טוב, ואני מקווה שנגיע טובים יותר למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully