וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - קרית שמונה: על כל הקופה

יצחק סולומון

19.1.2009 / 20:24

שתי הקבוצות הצפוניות ייפגשו באצטדיון ר"ג. (שלישי, 17:00) למשחק אחד על העלייה לחצי גמר גביע הטוטו. הגנאי איברהים בסיט חתם בסכנין

שלושה שינויים צפויים בהרכב בני סכנין, מחר (שלישי, 17:00) במשחק רבע גמר גביע הטוטו מול קריית שמונה, לעומת ההרכב שהפסיד בשבת מול הכח רמת גן בדוחא. להרכב יחזרו המוצהבים יא יא פטי ואובודו אוקוצ'ה. כמו כן יחזור המגן השמאלי, בסאם גנאים, שהחלים מפציעה. חאלד חלאילה, שלא שיחק עקב צהובים, לא צפוי לפתוח בהרכב. כזכור, שני המפגשים שהיו מתוכננים בין הקבוצות נדחו בשל הוראת המשטרה. ההתאחדות החליטה על קיום משחק אחד במגרש נייטרלי, שיוכרע במקרה הצורך גם בהארכה ופנדלים.

היום (שני) ערך המאמן אייל לחמן את האימון המסכם לקראת המשחק. המסר של לחמן לשחקניו היה: "למרות התצוגה הלא טובה בליגה, אפשר לנצח בגביע, ולעלות לחצי הגמר". כבר לאחר ההפסד בשבת להכח, אמר המאמן לחמן: "אנחנו עם הפנים קדימה".

לחמן החליט להחתים עד סוף העונה את החלוץ הגנאי הצעיר, איברהים בסיט, לאחר שני אימונים בלבד. בסיט חתם עד סיום העונה עם אופציה לעונה נוספת. לחמן העדיף את הגנאי על פני הבלגי ווילד דה ביורן, שהתאמן היום. מחר צפוי בסיט לערוך הופעת בכורה במדי סכנין, לצידו של אוקוצ'ה בהתקפה. סכנין צפויה לקבל חיזוק נוסף לחוד, עם החתמתו הצפויה של אחמד קאסום, ששוחרר מהפועל פתח תקווה, ואמור לחתום בקבוצה.

הקפטן מאיר כהן אמר לקראת המשחק: "נכון שהראש שלנו בליגה, אבל אנחנו לא מזלזלים בגביע הטוטו ומקווים לעלות לחצי הגמר. אנחנו לא שוכחים שעלייה פירושה עוד כסף לקופת המועדון. בקטע המקצועי אנחנו צריכים לתקן את הפאשלה של שבת, וזו הזדמנות טובה".

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עלי עותמן, יא יא פטי, טל חן, בסאם גנאים, מזואה אנסומבו, עבאס סוואן, סרחיו נבואה, חאמד גנאים, אובודו אוקוצ'ה, אברהים בסיט.

גיא צרפתי ייעדר

שחקני עירוני קריית שמונה קיימו גם הם היום (שני) את האימון המסכם לקראת המשחק. האימון נערך בקיבוץ שפיים והשחקנים ישהו באזור המרכז עד למשחק מחר. לרשותו של המאמן אלי כהן יעמוד כמעט סגל מלא, כולל המגן רן קוז'וך, שסובל מפגיעה באף. המגן אמור לשחק עם מסיכה מיוחדת על אפו.

המורל בקרב שחקני קריית שמונה גבוה, לאחר התיקו שהשיגה הקבוצה בשבת, מול בית"ר ירושלים בטדי. "שני השערים שכבשנו בסיום מעידים על אופי", אומר קפטן הקבוצה, יניב לביא, שמוסיף: "אנחנו עולים למשחק במטרה לנצח ולעלות לחצי הגמר. מאוד אתאכזב אם לא נעמוד במשימה ונודח. התיקו נגד בית"ר הוסיף המון לביטחון של השחקנים".

גם החיזוק שהגיע מבוליביה לואיס גוטיירז, תרם למצב הרוח בקבוצה. עדיין לא ברור אם גוטיירז ישחק מחר. הקשר מגאבון, פול קסאני, אמור לערוך הופעת בכורה, לאחר שהשחרור הבינלאומי שלו הגיע. מי שצפוי להיעדר הוא הקשר גיא צרפתי, שסובל ממתיחה.

"אנחנו צריכים לבוא מרוכזים וממוקדים. סכנין קבוצה טובה וצריך להתייחס אליהם ברצינות. המיקום הנמוך שלהם בטבלה מטעה", אמר המאמן אלי כהן לשחקניו באסיפה שערך. בקריה אומרים שסכנין היא הכבשה השחורה שלהם, ומזכירים את העובדה שבמשחק הליגה בין שתי הקבוצות בקריה, זכתה סכנין בניצחון ראשון העונה.

ההרכב המשוער: דני עמוס, רן קוז'וך (דני בונדר), יניב לביא, סאלח חסארמה, אמיר נוסבאום (לואיס גוטיירז), חייר סספדאס, מיגל סבסקו, פול קסאני, עומר פרץ, ירו בלו, יובל אבידור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully