וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד קאסום בדרך חזרה לסכנין

יצחק סולומון

18.1.2009 / 20:28

צפויה להתחזק בשחקן הפועל פ"ת, שייתכן וישחק כבר מול קרית שמונה ברבע גמר גביע הטוטו. החלוץ בסיט ייבחן. יו"ר הקבוצה נזף בשחקנים

בני סכנין משוועת לחלוצים ועושה מאמצים לחזק את ההתקפה החלשה שלה. היום (ראשון) נחת בקבוצה החלוץ הגנאי, אברהים בסיט, והלילה צפויה הקבוצה לסכם עם חלוץ הפועל פתח תקווה, אחמד קאסום. בסכנין, שסגרה את תנאיו לפני מספר שבועות, לא הרימו ידיים למרות וטו מוחלט שהטיל זאב זלצר, והמשיכו לחזר אחר השחקן. "כמו שקרית שמונה הבינו שאי אפשר להחזיק שחקן בכוח ושחררו את עבאס סואן, כך גם פתח תקווה מבינים שאחמד קאסום רוצה לחזור הביתה", אמר גורם בסכנין.

בסכנין העריכו שעוד הלילה יהיו התפתחויות בנושא, ואפילו העריכו שביום שלישי, במשחק רבע גמר גביע הטוטו מול קרית שמונה, קאסום כבר ילבש את מדי הקבוצה. "אנחנו ביחסים טובים עם הפועל פתח תקווה, וכל מהלך נעשה בתאום עם ההנהלה שלהם", אמרו בסכנין. "אנחנו מנסים כל יום להביא אותו, אנחנו רוצים אותו, לא מוותרים עליו, ומקווים להביא אותו לקבוצה", הודה דובר בני סכנין, מונדר חלאילה.

יושב ראש בני סכנין, חסאן אבו סאלח, הגיע היום לאימון הקבוצה והעביר ביקורת על השחקנים, בעקבות תצוגת הנפל במשחק ההפסד אתמול להכח עמידר רמת גן. "זה היה הפסד קשה, לא נראיתם כפי שהייתם צריכים להיראות. אנחנו כהנהלה סיפקנו לכם את כל הצרכים שלכם, נעמוד בהתחייבויות, אבל אתם צריכים לצאת מהמצב הזה. אסור שמשחק כמו נגד הכח יחזור על עצמו. חייבים לאסוף כמה שיותר נקודות כדי לברוח מהתחתית", אמר.

הגנאי אברהים בסיט התאמן למרות שהגיע לסכנין רק שעה קלה לפני האימון. בלם צעיר מאום אל פאחם נבחן בקבוצה. סכנין תקיים ביום שני אימון מסכם לקראת גביע הטוטו ביום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully