וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הביסה 72:117 את קרית אתא

הפועל ירושלים פירקה את קרית אתא 117:72 במפגש קצוות בין המוליכה לנועלת הטבלה, שנראית בדרכה הבטוחה בחזרה ללאומית

המחזור העשירי בליגת העל ננעל הערב (שני) עם ניצחון מוחץ של הפועל ירושלים 72:117 על עירוני קרית אתא באולם בנשר. לפני המשחק נתקעה ירושלים בפקקים מה שגרם לדחייה של רבע שעה בתחילת המשחק ואיפשר לירושלים חצי שעה בלבד להכנות, מה שלא הפריע לה לברוח ליתרון של 30 נקודות כבר ברבע השני ולהפוך את שארית המשחק לגארבג' טיים.

ירושלים לא התקשתה לרשום את ניצחון הליגה השמיני ברציפות שלה ולשמור על המקום הראשון בטבלה, לפני שהיא מתפנה למפגש רבע גמר הגביע מול גבעת שמואל. לגיא גודס אין יותר מדי מסקנות לקחת הביתה מהמשחק הערב, אליו קרית אתא כלל לא הגיעה.

קרית אתא פתחה את העונה עם ניצחון דרמטי על מכבי ראשון לציון, אבל מאז הפסידה בתשעת משחקיה הבאים והיא נראית כמו מועמדת ודאית לשוב לליגה הלאומית שנה בלבד אחרי שעלתה לליגת העל. השחקנים של אילון ביהם נראו הערב כאילו גם להם כבר אין אמונה ביכולתם לשרוד, ואם לא יבוא שינוי מהותי בשבועות הקרובים הסיפור של קרית אתא ייגמר הרבה לפני סיום העונה.

מהלך המשחק

ירושלים פתחה עם מורן רוט, טימי באוורס, שרון ששון, עומאר סניד וטראביס ווטסון. קרית אתא עלתה עם ברנדון מקנייט, דריילון ברנס, האמין קווינטנס,ארז קוחנסקי וג'וש ניגוט.

בדקות הראשונות ההגנות לא היו קיימות משני הצדדים, וירושלים ברחה ראשונה ל-7:14 אחרי חמש דקות. כניסתו של ניב ברקוביץ' עזרה למקומיים לחזור ל-11:14, אבל מאותה נקודה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, כשקרית אתא נעלמה וירושלים טיילה ל-16:31 בסיום הרבע הראשון.

אם מישהו מהצופים בנשר עוד בנה על חזרה של קרית אתא למשחק, הוא קיבל ריצת 0:9 של ירושלים בפתיחת הרבע השני שהפך את המשחק החד צדדי להשפלה. עומאר סניד חגג מתחת לסלים, רוג'ר פאוול קם מהספסל וקלע את שש הזריקות הראשונות שלו, וחמש דקות להפסקה עמדה התוצאה על 18:48 לירושלים. בהמשך ניסו המקומיים למזער נזקים, ובמחצית הובילה ירושלים 37:61.

אחרי הסיום הרגוע של הרבע השני, הסתערה ירושלים מחדש ברבע השלישי אותו החלה בריצת 0:10 בראשות מורן רוט ושרון ששון. לאחר מכן התמקדה ירושלים בהכנסות כדורים לארז מרקוביץ' שנמצא בתקופה לא טובה, והסנטר הוותיק העלה את האורחים ליתרון שיא של 48:48. ברקוביץ' היה היחיד שתפקד מהעבר השני והרבע הסתיים בתוצאה 53:91 לירושלים.

ברבע האחרון היתרון צמח עוד יותר, גודס נתן לאדם הלסקה המתאושש מפציעה דקות וראה את הפורוורד האמריקאי קולע שלשה במשחקו הראשון בליגה, ובסיום עמדה התוצאה על 72:117 לירושלים.

קלעו לירושלים: עומאר סניד 19 (8 ריבאונדים), רוג'ר פאוול 18 (12 ריבאונדים), מורן רוט 17 (6 אסיסטים), שרון ששון 14, טראביס ווטסון 11, ארז מרקוביץ' 9 (8 ריבאונדים), טימי באוורס 8 (7 אסיסטים), אדם הלסקה 7, בן לזר ונדב הרוש 2 כל אחד.

קלעו לקרית אתא: ניב ברקוביץ' 21 (6 חטיפות), ולאדי ירמישין 14, האמין קווינטנס 10 (9 ריבאונדים), דריילון ברנס 9, אלעד אליהו 8, ברנדון מקנייט 5, יעד גולץ 3, ג'וש ניגוט 2.

גודס: "אני גאה בחבר'ה ששיחקו נכון למרות התנאים"

גיא גודס התייחס בסיום לעיכוב בהגעה של ירושלים לאולם בנשר ואמר בחיוך: "הופתעתי מהקלות בה ניצחנו, אבל מסתבר שגיליתי פטנט חדש, להגיע 30 דקות לפני המשחק. ככה לשחקנים אין זמן לחשוב יותר מדי. הייתה הכנה לא מקצוענית, אבל אני גאה בחבר'ה ששיחקו נכון למרות התנאים מסביב, ידענו שאנחנו צריכים לפתוח חזק, עשינו את העבודה ועכשיו אנחנו במאני טיים ביום חמישי בגביע מול גבעת שמואל".

גודס המשיך ואמר: "חזרנו קצת צולעים מהפגרה ישר לגרמניה והודחנו מאירופה. הערב בסך הכל היינו מרוכזים, ומפה הדרך מתחילה מחדש". על חזרתו של אדם הלסקה אמר גודס: "אדם עבד קשה כדי לחזור, הוא לוקח כל דקה על המגרש ומחבק אותה, נמשיך להכניס אותו לעניינים כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully