וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל לו בראש

הספרדי פתח את אוסטרליה עם דריסה של הבלגי כריסטוף רוקוס 0:6 2:6 2:6. יואיט הודח בסיבוב הראשון דודי סלע: "אני כבר מוכן לסיבוב הבא"

הישג מצוין לדודי סלע. הטניסאי הישראלי העפיל הבוקר (שלישי) לסיבוב השני באליפות אוסטרליה, לאחר שגבר 6:1, 2:6, 4:6, 4:6 על ריינר שוטלר הגרמני (המדורג 31 בעולם) בסיבוב הראשון בטורניר הגרנד סלאם במלבורן.

סלע, המדורג 106 בעולם, הצליח שוב לגבור על יריבו הגרמני אחרי שכבר הפסיד את המערכה הראשונה, אך התאושש בצורה מרשימה מול יריב עדיף ממנו (לפחות מבחינת דירוג). כזכור, סלע גבר על שוטלר בחצי הגמר בטורניר בייג'ינג לפני כמה חודשים, בהישג השיא שלו בקריירה. עכשיו רק נותר לנו לקוות שסלע ימשיך את אותה יכולת גם באוסטרליה.

סלע פתח בהיסוס את המשחק, נשבר פעמיים במהירות ונוצח 6:1 במערכה הראשונה תוך 29 דקות. המערכה השנייה כבר נראתה אחרת, כשסלע משפר את ההגשה הראשונה, שומר על ההגשה שלו, שובר פעמיים את יריבו הגרמני ומנצח 2:6 תוך 42 דקות. המערכה השלישית הייתה מעט צמודה יותר, אבל גם בה הצליח סלע לשמור על חבטות ההגשה שלו עם אחוזים מצוינים בסרב הראשון (81) וללא שגיאות לא מחויבות, ואחרי שניצל נקודת שבירה (מתוך ארבע אפשרויות) ניצח 4:6 ועלה ליתרון 1:2 במערכות.

המערכה הרביעית הייתה לא יציבה מצד שני הטניסאים, כששני היריבים שוברים זה את זה שלוש פעמים כל אחד. במצב של 4:4 דודי לחץ על הדוושה, שמר על מכות ההגשה שלו ועלה ל-4:5, ואז שוב עקץ את הגרמני, הבטיח את הניצחון אחרי שעתיים ו-43 דקות ועלה לסיבוב הבא. כבוד!

הסיבוב הבא מחכה לסלע מפגש מול ויקטור האנסקו הרומני (44 בעולם), שגבר בסיבוב הראשון אחרי קאמבק מרשים ודרמה גדולה על יאן הרניך הצ'כי 6:3, 6:3, 6:7 (9), 6:7 (4), 6:8. השניים נפגשו עד היום פעמיים, כשבפעם האחרונה, על המשטח הקשה בטורניר מוסקבה, ניצח דודי. ברולאן גארוס, לעומת זאת, ידו של הרומני הייתה על העליונה.

"היה משחק לא קל בכלל", סיכם סלע, "הייתה רוח נוראית, אבל אחרי שהפסדתי את הסט הראשון, ידעתי להשתמש בה טוב לטובתי. אני מרגיש טוב אחרי הניצחון הקשה ומוכן למשחק הבא".

מאמנו, יואב שב, אמר: "דודי פתח לא טוב ושוטלר ניצל את זה במערכה הראשונה. במערכה השנייה דודי נכנס לפוקוס וניצל את הרוח לטובתו ולטובת תוכנית המשחק. אני שמח על הניצחון של דודי אבל אנחנו כבר חושבים על המשחק הבא".

גברים: נדאל מטייל, יואיט נופל

אכזבה קשה לאוסטרלים. לייטון יואיט, האיש שכל "קאם-און" שלו נהג להטריף את כל היבשת הרחוקה, הודח היום כבר בסיבוב הראשון על ידי פרננדו גונזאלס. אומנם האוסטרלים עדיין נהנים מברנארד טומיץ' בן ה-16, שהעפיל לסיבוב השני ושומר על הכבוד של המקומיים, אבל עם כל הכבוד לטומיץ' הצעיר, יואיט, המדורג ראשון בעולם לשעבר, הוא האהוב האמיתי של הקהל. לצערו, ההגרלה הציבה מולו כבר בפתיחה את הצ'יליאני המדורג 13 בעולם, וזה הלך קשה אומנם, אך בסופו של דבר גונזאלס ניצח בחמש מערכות 7:5, 2:6, 2:6, 6:3, 3:6. "הרבה זמן כבר לא שיחקתי משחק של חמש מערכות", אמר יואיט לעיתונאים המאוכזבים, אחרי המאבק המותח, "מקווה שזה לא אומר יותר מדי לגבי המשך השנה שלי". זו הפעם הראשונה שיואיט מודח בסיבוב הראשון מאז 2002.

רפאל נדאל זכה ארבע פעמים ברולאן גארוס, אפילו פעם נוספת בווימבלדון, אבל הספרדי המדורג 1 בעולם עדיין לא השיג תואר גרנד סלאם על משטחים קשים, והוא מתכוון לעשות את זה הפעם במלבורן. נדאל, שהגיע בשנה שעברה לחצי הגמר, פתח את הטורניר במשחק קליל מול כריסטוף רוקוס הבלגי. הספרדי לא הזיע בניצחון 0:6 2:6 2:6. בסיבוב הבא הוא יפגוש את הקרואטי רוקו קרנוסיץ' (92 בעולם), שניצח את פלוראן סרה הצרפתי בסיבוב הראשון.

גם אנדי מארי העפיל הבוקר לסיבוב השני, אחרי משחק קל מהצפוי. הרביעי בעולם, שנראה שמגיע לאליפות בכושר הכי טוב בסבב הגברים, גבר על אנדריי פאבל הרומני 2:6, 1:3, שפרש בגלל כאבים בגבו. בהמשך הודיע פאבל שהוא פורש לחלוטין מטניס בגלל הפציעה, שהשביתה אותו לאורך כל השנה שעברה. בסיבוב הבא מחכה למארי מרסל גראנוירס הספרדי.

ג'ו וילפריד צונגה (צרפת, מדורג 5 בטורניר), פינליסט אשתקד, שהיה בספק לטורניר, פתח אותו בצורה משכנעת, עם ניצחון חלק על חואן מונאקו הארגנטינאי (49 בעולם) 4:6 4:6 0:6. בכלל, היה זה יום טוב לצרפתים. ז'יל סימון (6 בטורניר) ניצח את פבלו אנדוחאר (ספרד, 98 בעולם) 4:6 1:6 1:6, רישאר גאסקה (24 בטורניר) התקשה, אך ניצח את דייגו חונקיירה (ארדנטינה, 76 בעולם) 7:6 (5) 6:7 (3) 3:6 4:6 וגאל מונפיס (12 בטורניר) ניצח את מרטין וסאיו ארקיו הארגנטינאי (71 בעולם) 1:6 3:6 5:7. ארנו קלמאן (89 בעולם) וסבסטיאן דה שונאק (253 בעולם) סיכמו את רשימת הצרפתים בסיבוב השני.

ג'יימס בלייק (ארה"ב, מדורד 9 בטורניר) ניצח את פרנק דנצ'ביץ' (קנדה, 131 בעולם) 4:6 3:6 5:7. לאחר שוטלר, מדורג נוסף שנפל היום הוא דימיטרי טורסונוב הרוסי (29) שנוצח על ידי פלאביו ציפולה האיטלקי (138 בעולם).

נשים: עוד שנה אי זוגית לסרינה

סרינה וויליאמס לא בזבזה יותר מדי אנרגיה ב-37 מעלות צלזיוס, וגברה 3:6, 2:6 על הסינית יואן מנג. האמריקאית, אלופת מלבורן שלוש פעמים, מחפשת תואר רביעי. "היה די חם", היא הודתה, "כל הזמן הייתי צמאה".

אחותה הגדולה של סרינה, ונוס וויליאמס, גם הסתדרה די בקלות, כשגברה על אנג'ליקה גרבר הגרמנייה 3:6, 3:6. ונוס, המדורגת שישית, אלופת ווימבלדון שש פעמים ופעמיים בארה"ב, מחפשת תואר ראשון באוסטרליה.

אלנה דמנטייבה, שעדיין לא מנוצחת העונה (אלופה באוקלנד ובסידני), הסתבכה מעט, אך בסופו של דבר גברה 6:7, 6:2, 1:6 על קריסטינה בריוש הגרמנייה.

מי שמצאה את עצמה בחוץ מוקדם מהצפוי היא אגניאשקה רדוואנסקה הפולנייה, המדורגת תשיעית בטורניר, שנוצחה 7:6, 4:6, 1:6 לאוקראינית קתרינה בונדרנקו. מדורגות נוספות שהצטרפו אליה הן פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקייה (28) שהפסידה לשואאי פנג הסינית (41 בעולם) 7:6 (4) 1:6 והתאילנדית הוותיקה טמרין טנאסוגארן (32) שהפסידה למריה חוסה מרטינז סנצ'ז (92 בעולם) 7:5 6:3.

עדכון ראשון: 7:27
עדכון אחרון: 16:40

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully