וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נצרת וכפ"ס מתרחקות מהחמישייה המובילה

הקבוצה של גרייב איבדה יתרון 0:2 בדרך ל-2:2 מול הפועל ירושלים ומשחק שישי ברציפות ללא ניצחון. 0:0 בין כפ"ס להפועל חיפה

מכבי אחי נצרת השלימה היום (שני) משחק שישי ברציפות ללא ניצחון, כשאיבדה יתרון 0:2 וסיימה רק בתיקו 2:2 בבית מול הפועל ירושלים. הנקודה שהשיגה נצרת הותירה אותה במקום השישי עם 21 נקודות, כשהפער מהמקום החמישי ממנו עולים לליגת העל עומד על שש נקודות. רצף המשחקים ללא ניצחון של נצרת החל לאחר מינויו הקבוע של נג'ואן גרייב למאמן הקבוצה. גרייב כזכור, ניצח שלוש פעמים ברציפות לאחר פיטוריו של שמעון הדרי.

המשחק נפתח טוב עבור נצרת, שכבשה שני שערים מהירים. רם סטי כבש ראשון מול קבוצת נעוריו בדקה ה-15 וצ'ם נטויה הכפיל כעבור ארבע דקות. היתרון לא הספיק לנצרת שנכנעה בעצמה לצמד מהיר במחצית השניה. אדיר מעודה צימק בדקה ה-68 ושי אהרון הבלתי נגמר השווה ל-2:2 בדקה ה-70. ירושלים העלתה את מאזנה ל-17 נקודות והיא מדורגת תשיעית.

במשחק השני היום, שהתקיים בקרית אליעזר, נפרדה המוליכה הפועל חיפה בתיקו 0:0 מהפועל כפר סבא. חיפה שלטה במשחק והייתה קרובה מאוד לניצחון, שהיה יכול לפתוח פער של תשע נקודות על הפועל באר שבע (עם משחק חסר) והפועל עכו. בסופו של דבר, הכדורים של ערן לוי לא מצאו את הרשת וחמודי כיאל רשם את ההחמצה הגדולה במשחק, כשסיים מתפרצת בבעיטה משני מטרים לקורה. עבור הירוקים מכפר סבא, זה היה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, וקבוצתו של סלובודן דראפיץ' רחוקה כעת ב-9 נקודות מהפועל רעננה, המדורגת חמישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully