וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א תשחק שלושה משחקים בחמישה ימים

19.1.2009 / 11:41

משחק הליגה של האדומים מול נתניה נקבע ליום שני, ברביעי מצפה גביע הטוטו ובשבת בני יהודה: "זה לא ספורטיבי". ורמוט דורש פנסיה מגנט

בהפועל תל אביב הביעו היום (שני) זעם על החלטת ההתאחדות, שקבעה שמשחקה הבא של הקבוצה מול מכבי נתניה ישוחק ביום שני הבא, כאשר 48 שעות מאוחר יותר, ביום רביעי (ה-28 בינואר), ישחקו האדומים בחצי גמר גביע הטוטו, ובשבת שאחרי מצפה להם משחק ליגה מול בני יהודה.

בהפועל ת"א מייחסים חשיבות רבה לגביע הטוטו, שכן ניצחון בחצי הגמר עשוי להכניס לקופת המועדון סכום הקרוב לחצי מיליון שקל. הנהלת האדומים פועלים בכדי לשנות את מועד המשחק מול נתניה ומנסים להזיזו ליום שבת. "זו החלטה לא ספורטיבית שפוגעת במועדון, אנחנו מקווים שההתאחדות תבוא לקראת הקבוצה", אמר גורם במועדון. היום אמורה להתכנס הנהלת הקבוצה ולהחליט על המשך צעדיה בנושא. ייתכן שתתקיים פגישה בין מוני הראל לאבי לוזון בכדי לדון בהזזת מועד המשחק מול מכבי נתניה.

מההתאחדות נמסר היום בתגובה לטענות: "הפועל תל אביב, כמו יתר הקבוצות, חתמה על הסכם עם הטוטו, והייתה מודעת היטב לתאריכי המשחקים. מעבר לכך, במשך שנים גביע הטוטו והליגה משוחקים בהפרש של יומיים, בעונה שעברה זה היה בראשון ושלישי והעונה שני ורביעי, אין בכך כל חדש". ההתאחדות ביקשה מהטוטו להקדים את המשחק מול מכבי נתניה ליום ראשון אולם ראשי הטוטו סירבו להצעה.

גורם נוסף בהתאחדות ביקש להזכיר לראשי הפועל ת"א כי "במספר משחקים בגביע הטוטו היא העלתה בהרכב שחקנים צעירים שבליגה אפילו לא מתלבשים בסגל, אז פתאום עכשיו כשנוח להם יש חשיבות למפעל גביע הטוטו? חוץ מזה הפועל תל אביב ממוקמת במקום ממנו מגיעים בעונה הבאה לאופ"א, מה יהיה אז? הם יבקשו מאופ"א להזיז משחקים?".

בתוך כך, פנה הקשר גילי ורמוט, באמצעות פרקליטו יוסי גייר, להנהלת קבוצתו לשעבר גנט הבלגית, בדרישה לקבל את כספי קרן הפנסיה שלו בסכום הנאמד בכ-20 אלף יורו. על פי ראשי המועדון הבלגי, ורמוט ויתר על הכספים בעת שחתם על ההסכם ששיחרר אותו מהקבוצה אולם פרקליטו של ורמוט טוען כי מדובר על ויתור על יתרת החודשים בחוזה ולא על החודשים שעברו לפני שעזב ורמוט את גנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully