וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכון קאקה: אוהדי מילאן מפגינים נגד המכירה

1,000 אוהדים שהפגינו בזעם במהלך פגישה עם אביו של השחקן. דיווח: מנצ'סטר סיטי תשלם 120 מיליון יורו. קריג בלאמי חתם באיסטלנדס

קצת פחות משבועיים נותרו עד לסגירת חלון ההעברות של ינואר ומנצ'סטר סיטי עדיין פועלת במרץ להעברתו של קאקה לשורותיה. קבלו את העדכון היומי:

"גרדיאן" האנגלי מדווח שיושב ראש סיטי, גארי קוק, ואחד מיועצי הבעלים מהמפרץ, סיימון פירס, ימריאו היום לאיטליה על מנת לקדם את עסקת העברתו של הכוכב הברזילאי לאיסטלנדס. בנוסף, אביו של הברזילאי הגיע למילאנו כדי לשבת עם ראשי הרוסונרי ולנסות לקבל כמה הבהרות היכן עומדים הדברים נכון לעכשיו. האב, בוסקו לייטה, נתקל בכ-1,000 אוהדים זועמים מחוץ למשרדי המועדון, שהפגינו נגד העברתו של בנו. המפגינים לא נרתעו מגשם כבד שירד היום במילאנו, וחסמו את הרחוב המרכזי באיזור.

ברשת "סקיי איטליה", דווח בערב כי שני המועדונים הגיעו לסיכום על דמי העברה מדהימים בסך 120 מיליון יורו, מה שכמובן יהווה שיא העברות עולמי חדש. באם העסקה תצא אל הפועל, משכורתו צפויה לנוע סביב חצי מיליון ליש"ט לשבוע, אך השחקן עדיין לא נתן את אישורו למהלך. מארק יוז אמר ל"גרדיאן" הבוקר: "לא בטוח שבעתיד נוכל שוב לנסות ולהביא את קאקה למנצ'סטר סיטי, לכן, כשיש לך הזדמנות כזו, אתה צריך לעשות את זה. צריך לפעול במהירות ואסור לחשוב יותר מדי".

בלי קשר, שבעה אנשים נהרגו אתמול בכנסייה המפורסמת בברזיל בה התחתן קאקה. הגג של "הכנסייה של קאקה" התמוטט כשבתוכה נכחו כ-400 אנשים ובנוסף להרוגים, עשרות מתפללים נפצעו. הכוכב הברזילאי ידוע כתומך נלהב של הכנסייה.

בינתיים באנגליה מדווחים שסיטי סיכמה עם ווסטהאם על העברתו של קרייג בלאמי, כשסכום של כ-14 מיליון ליש"ט יעשו את דרכם לאפטון פארק. החלוץ הוולשי העדיף את הצעת התכולים על זו של טוטנהאם וחתם לארבע וחצי שנים בקבוצה.

שחקן נוסף שקרוב להצטרף לסיטי הוא נייג'ל דה יונג. המבורג אישרה כי הגיעה לסיכום עם מנצ'סטר סיטי על העברתו של הקשר האחורי ההולנדי בן ה-24. שני המועדונים סיכמו את המחיר, שצפוי לנוע סביב 15 מיליון יורו. דה יונג, שהגיע להמבורג מאייאקס בינואר 2006, צריך עתה לסכם את תנאיו הכספיים. אם יחתום, דה יונג יהיה השחקן השני שעובר העונה מהמבורג לסיטי, כשהראשון היה וינסנט קומפאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully