וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט: "נצליח להתאושש, הליגה עוד ארוכה"

מאיורקה עדיין קבורה מתחת לקו האדום, שוערה הישראלי לא נכנע: "יש לנו הרבה רצון ונחישות לצאת מזה". ריאל לדין בעקבות קריאות פאשיסטיות

מאיורקה ספגה אמש (ראשון) הפסד נוסף במסגרת הליגה הספרדית, כשנוצחה 2:0 על ידי ויאריאל. דודו אוואט, שפתח בשערה זה משחק הליגה השני ברציפות, לא יכול היה למנוע את ספיגת שני השערים, והוא עדיין לא חש את טעמו של ניצחון ליגה עם קבוצתו החדשה. בתום הסיבוב הראשון קבוצתו של השוער הישראלי מדורגת במקום הלפני האחרון בליגה, עם 14 נקודות בלבד (מרחק 6 נקודות מהמקום הבטוח), והיא נראית בצרות.

"הגול הראשון שספגנו היה פשוט חוסר מזל", ניסה לתרץ אוואט בסיום המשחק, "אני חושב שהיינו יותר טובים מהם, אבל לשוער שלהם היה משחק מצוין". ומה לגבי עתיד הקבוצה? אוואט אופטימי. "אני בטוח שנצליח להתאושש", אמר הישראלי, "יש בנו הרבה רצון ונחישות לצאת מהמצב הזה, ואני בטוח שזה יקרה. יש עוד הרבה נקודות בקופה, ואנחנו מתכננים להסתער עליהן. הליגה עוד ארוכה, ויש עוד הרבה זמן בשביל לשנות את התמונה".

ריאל תעמוד לדין

ריאל מדריד צפויה לעמוד לדין אחרי שהשופט במשחק שלה אתמול (ראשון) מול אוסאסונה, אלפונסו פרז בורול, כלל בדו"ח שלו קריאות פאשיסטיות של קבוצת אוהדים של הקבוצה. פרז בורול כתב בדו"ח שקבוצת אוהדים של ריאל נופפה בדגלים עם סמלים פאשיסטים וקראה "קריאות שכללו מקלחות גז, מוות לאוסאסונה וקריאות 'פאשיזם לנצח'".

ועוד מריאל: "הסאן" האנגלי מדווח שחלק מהסירוב של רפא בניטז לחתום על חוזה חדש בליברפול כולל גם את הרצון של האלופה הספרדית לראות אותו על הקווים שלה בעונה הבאה. בניטז החל את קריירות המשחק והאימון שלו בריאל ובאנגליה הרחיקו לכת וטענו שההתקפה האחרונה שלו על אלכס פרגוסון היוותה שליחות שלו בשמו של נשיאה המתפטר של ריאל, רמול קלדרון, שבינו לבין המאמן הסקוטי היה מתח רב על רקע שאלת עתידו של כריסטיאנו רונאלדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully