וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: מפגש קצוות בנשר

19.1.2009 / 8:47

עירוני קרית אתא, שלא ניצחה מאז סל הניצחון של ארז קוחנסקי במחזור הראשון, תנסה להפתיע בביתה את מוליכת הטבלה הפועל ירושלים

במשחק שיסגור את המחזור העשירי בליגת העל תארח הערב (שני) האחרונה בטבלה עירוני קרית אתא את הפועל ירושלים באולם בנשר (19:05, שידור ישיר בספורט 5 פלוס לייב, פוהרילס, מרון, איזמירלי). המשחק היה אמור להיערך בתחילה ביום שבת, אך ביום רביעי הוחלט להעבירו ליום שבת, בשל משחקה של ירושלים ביורוצ'אלנג', ולדחות את משחק הגביע של הקבוצה מול גבעת שמואל ביום נוסף.

קרית אתא מגיעה למשחק אחרי שמונה הפסדי ליגה רצופים. הפעם האחרונה שניצחה הקבוצה הייתה במחזור הראשון, על שכנתה לתחתית מכבי ראשון לציון, בזכות סל ניצחון עם הבאזר של ארז קוחנסקי. מאז הספיקה הקבוצה להחליף את המאמן מאיר קמינסקי בעוזרו אילון ביהם, אך גם הוא לא מצליח להוציא את העגלה מהבוץ. מי שייעדרו בשורות הקבוצה הם הזר דאנטה מיליגן שצפוי לערוך ניתוח ארותוסקופיה ואוריאל מרקו.

בירושלים יודעים שלאור הניצחון של מכבי תל אביב על מכבי חיפה, ולקראת צמד המשחקים מול גבעת שמואל, אין אפשרות להפסיד את המשחק מול קרית אתא. השחקן שנמצא בכושר הטוב ביותר בירושלים בליגת העל הוא טימי באוורס, שבשני משחקי הליגה האחרונים קלע 23.5 נקודות למשחק בממוצע. המאמן גיא גודס צפוי לנצל את המשחק כדי להכניס לרוטציה את אדם הלסקה, שמתאושש מפציעה עוד מגביע ווינר מתחילת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully