וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "יש דברים שהם כוח עליון"

מאמן הפועל חולון דני פרנקו התייחס לשבירת הטבעת על ידי ראשון טרנר מהפועל אשקלון בדקה השישית וביטול המשחק, לאחר שניסיונות התיקון עלו בתוהו. המנהלת תבקש משחק חוזר

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

דבר כזה לא קורה כל יום. כ-6 דקות בתוך המשחק בו אירחה הערב (ראשון) הפועל חולון את הפועל אשקלון, עלה ראשון טרנר האורח להטבעה ושבר את הטבעת במצב של 15:17 לטובת הקבוצה הביתית. אנשי התחזוקה עמלו דקות ארוכות כדי לתקן את הסל, אבל לא הצליחו. הסלים באולם הפחים הגיעו מיד אליהו וניר פרצלינה שלח צוות מיוחד שיבדוק אותם, אך לאחר כשעה וחצי של נסיונות הוחלט לבטל את המשחק.

"המתנו שעה וחצי והחלטנו על ביטול המשחק", אמר משקיף המשחק, איתן חפר, "אין כבר ערך ספורטיבי לקיום המשחק. כעת זה יעבור לוועדת המשמעת של איגוד הכדורסל. אני לא יודע מה יכולות להיות ההשלכות". על פי התקנון של מנהלת הליגה, כל קבוצה מחויבת להחזיק שתי מערכות סלים, אלא שבאולם הפחים נמצאה רק אחת.

בהודעה רשמית שפרסמה מנהלת הליגה, נכתב: "מנהלת הליגה תבקש מוועדת המשמעת של איגוד הכדורסל לפסוק על משחק חוזר בין הפועל חולון להפועל אשקלון, לקנוס את חולון על כך שלא דאגה לסל חלופי ולהחזיר את הוצאות הנסיעה של אשקלון. במנהלת ידרשו שיחלפו את הסלים באולם בחולון, כדי שיהיו תקינים לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בשבוע הבא".

מאמן עירוני אשקלון, עדי אזולאי, אמר: "זו החלטה של השופטים, אני אפילו לא יודע מה החוקה אומרת. כנראה שההחלטה לבטל את המשחק הייתה מתבקשת. בתקופה האחרונה לא משחקים כמעט וכל משחק הוא חשוב. קרה מה שקרה וזה לא בשליטתנו. אני לא רוצה להביע דעה על החוקה, לא אני זה שמחליט. חיכינו זמן סביר, וחבל שזה קרה לאחר רבע ראשון מכובד".

"אם אומרים שאי אפשר אז אי אפשר", הוסיף דני פרנקו, מאמן הפועל חולון. "ניסו לסדר את הסל, אך יש דברים שהם כוח עליון. אין מה לעשות. אכזבה גדולה, אבל אין כעס. כל כך הרבה אנשים באו לעזור וזה דבר חריג שלא הצליחו לסדר. חבל, כי מאוד רצינו לשחק. אני בטוח שההעברת המשחק למחר תשמח את כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully