וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' התאוששה מהלם בורדו

הקבוצה מהבירה ניערה מעליה את ההפסד המכאיב לבורדו בשבוע שעבר, עם ניצחון ביתי 1:2 על סושו מהתחתית. צפו בשערים

AP

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 5

משחקי השבת בליגה הצרפתית הסתיימו עם ניצחונות לכל קבוצות הצמרת, מה שחייב את פריס סן ז'רמן להשיג שלוש נקודות הערב (ראשון) בבית מול סושו החלשה. שחקניו של לה גוון עבדו קשה, אך בסופו של דבר ניצחו 1:2 ורחוקים רק שש נקודות מהמוליכה ליון. מונאקו קטעה רצף של שלושה הפסדים, אבל רק עם תיקו 2:2 מול קון, שהשוותה בדקה ה-90.

ראן שהתארחה בליל קיוותה להאריך את מאזן המשחקים המרשים ללא הפסד ל-19, אבל הפסידה 1:0 ועכשיו תתחיל את הספירה מחדש.

פריס סן ז'רמן - סושו 1:2

אחרי ההשפלה בבורדו לפני שבוע, פול לה גוון וחניכיו רצו להתאושש מול קבוצת התחתית של סושו, שבמחזור הקודם ניצחה בסך הכל בפעם השנייה העונה. פ.ס.ז' היא היחידה בצרפת שעדיין לוקחת חלק בכל המפעלים (אירופה והגביעים המקומיים) וכדי להגיע לחודשים הקשים בהמשך במצב טוב, היא חייבת לאסוף נקודות בליגה.

המארחים שלטו במחצית הראשונה, אך רק בתוספת הזמן השיגו את שער היתרון. ז'רום רותן הוכשל ברחבה על ידי דמיאן פרקיס, וגיום הוארו ניגש כדי להבקיע את שערו ה-12 העונה. סושו נרגעה בהפסקה, ובדקה ה-51 השיגה את השער המשווה, מרגלי הרכש הצ'כי וצלאב סברקוס. המצבים הנייחים, שהכאיבו לסן ז'רמן כל כך הרבה העונה, עבדו הפעם לטובתה, כשפגי לוינדולה הבקיע בדקה ה-63 אחרי כדור קרן והעניק ניצחון לאוהדים בפריס.


ליל - ראן 0:1

המארחים קיוו לנקום על ההפסד 2:1 ב-15 בנובמבר, אז כבשה ראן צמד שערים בתוספת הזמן והשיגה ניצחון גדול שהעניק לה דחיפה אותה היא המשיכה עד ערב זה. שחקניו של גי לאקומב שאפו לרשום משחק מספר 19 ללא הפסד ליגה, למרות העובדה כי במשך השנים הם מחזיקים במאזן רע בצפון.

ליל של רודי גרסיה, עם הברזילאי הנהדר מישל בסטוס, שלטה ברסן המשחק במחצית הראשונה, אך לא הצליחה להכניע את ניקולא דושז. רק בדקה ה-75 הגיע השער שהביא לקיצו את הרצף הנפלא של ראן וקיבע אותו על 18. בסטוס מצא את החלוץ המחליף ניקולא פוברג, שכבש את שער הניצחון ארבע דקות לאחר עלייתו למגרש. ראן נותרת במקום הרביעי עם 37 נקודות, ליל השביעית רחוקה ממנה בשתי נקודות בלבד.


קון - מונאקו 2:2

המארחים התעסקו במשך השבוע בהברחת כל הקבוצות המתעניינות בשירותיו של החלוץ סטיב סבידאן, ושכחו מעט ממשחק הבית מול מונאקו המאכזבת, שמצידה עצרה לפחות רצף של שלושה הפסדים, אך הייתה צריכה לשמור על יתרונה ולנצח.

הקבוצה מהנסיכות, עם יוהאן תוראם (האחיין של ליליאן) בין הקורות במקום השוערים הפצועים סטפן רופייה ופלאביו רומה, פתחה עם שער של חואן פאבלו פינו הקולומביאני בדקה השישית. קון, קבוצת בית טובה בדרך כלל, ניסתה לחזור אבל חטפה את השני מרגלי הארגנטינאי אלחנדרו אלונסו. לקראת הסיום, בעזרת הקהל הביתי, עשתה קון את הקאמבק. סבידאן הוכיח את יכולתו עם שער מצמק בדקה ה-73, ובנג'מין ניבה הרשית בתוספת הזמן את השיוויון המוצדק.

* אליניב ברדה נכנס כמחליף בדקה ה-62 בהפסד גנק 4:1 לבירסחוט במחזור ה-18 בליגה הבלגית. כריס דה ורי כבש צמד לזכות המנצחת (38 ו-75) ופאריס הארון (63) וגיאן קינג (90) הוסיפו. יילה פוסן רק צימק בדקה ה-78.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully