וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם שאר הליגה מאמינה באורלנדו

המג'יק סיימו מסע משחקים מושלם במערב, וגם דוק ריברס מודה: "אורלנדו משחקת הכי טוב בליגה כרגע". שאקיל בוחר בקובי ל-MVP

זה שאורלנדו מאמינה בעצמה זה היה ידוע. אחרי מסע המשחקים הדומיננטי שהעבירה במערב גם שאר הליגה מאמינה בה. "הם מנצחים משחקים והם מנצחים אותם בחוץ. אני חושב שהמדינה מתחילה להכיר בזה. גם אשתקד היה להם המאזן השני או השלישי בטיבו בליגה בחוץ", אמר מאמן בוסטון סלטיקס, דוק ריברס, לפני המפגש של קבוצתו בניו ג'רזי מול הנטס. "כרגע, אף קבוצה ב-NBA לא משחקת טוב יותר מאורלנדו", הוסיף.

גם מאמן הקבוצה המדוברת התפעל משחקניו: "זה היה מסע משחקים מאוד מרשים, אמר סטן ואן גנדי. "לנצח בחוץ ארבעה משחקים ברציפות, כששלושה מהם על מובילות בתים - כן, אני חושב שזה מרשים", אמר המאמן בעקבות הניצחון האחרון של המג'יק 88:106 על דנבר נאגטס." זה היה ערב הקליעה משלוש הגרוע ביותר שלנו השבוע", הוסיף ואן גנדי, אחרי ששחקניו קלעו ב-42 אחוז מעבר לקשת. במהלך השבוע קלעו המג'יק מהשלוש ב-63.6 אחוז מול סן אנטוניו, 62.2 אחוז מול סקרמנטו (עם שיא של 23 שלשות) ו-43 אחוז מול הלייקרס. "הם עשו מה שהם תמיד עושים, הם קלעו שלשות. בגלל זה המאזן שלהם 8:33". אמר הפורוורד של הנאגטס קניון מרטין.

"אני מרגיש שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה, אם נשחק כמו שאנחנו יודעים ונהיה יציבים בהגנה", אמר דווייט האוורד, שהשיג את הדאבל דאבל ה-21 שלו העונה (מקום ראשון בליגה) עם 14 נקודות ו-20 ריבאונדים (משחק שני רצוף עם 20 ריבאונדים).

* שאקיל אוניל כתב בטוויטר כי אם עליו לבחור כרגע את ה-MVP של העונה בין לברון ג'יימס, קובי בריאנט ודווין וויד הוא בוחר בקובי. היחסים בין השניים, ששיתפו פעולה בימים הגדולים של הלייקרס בתחילת שנות האלפיים, ידעו עליות ומורדות (בעיקר מורדות) ואחרי ששאק ירד על קובי במהלך הקיץ בשיר היפ הופ שהמציא, עשו השניים סולחה בפעם המי יודע כמה. אולי זה יחזיק מעמד זמן רב יותר הפעם.

פילדלפיה מתחברת

פילדלפיה ביצעה בקיץ עסקה שלדעת פרשנים רבים היתה אמורה להפוך אותה למועמדת לאליפות. הבאתו של אלטון ברנד מהקליפרס וציוותו לאנדרה איגוודאלה ואנדרה מילר, היתה אמורה להשלים את הדבר שהיה חסר עד כה לסיקסרס, נוכחות בצבע ומשחק עם הגב לסל. בפועל זה לא קרה. ברנד נפצע ב-17 בדצמבר אחרי שפרק את הכתף והחמיץ עד כה 15 משחקים, אך הסיקסרס לא התפרקו. בינואר המאזן שלהם בינתיים 2:7, כשמי שמוביל אותם והא אנדרה איגוודאלה, שנמצא על הגל. בארבעת המשחקים האחרונים של הסיקסרס קלע הסווינגמן 26 נקודות למשחק ב-62 אחוז (!) מהשדה. רצף הנצחונות של פילי עומד כרגע על 7 ואחרי הניצחון 97:107 היא מגיעה לראשונה מאז ה-24 בנובמבר למאזן של 50 אחוז (20:20). "הקליעות נכנסות והמשחק נהיה קל יותר", אמר איגי, שקולע בינואר ב-57 אחוז מהשדה לעומת 33.3 אחוז באוקטובר ו-40.7 אחוז בנובמבר.

אלטון אמור להתאמן ביום ראשון, ויתכן וישותף במשחק הקבוצה ביום שני מול דאלאס מאבריקס. "אני חושב שלאלטון היתה הזדמנות לצפות בנו משחקים, איך אנחנו מניעים את הכדור ואיך אנחנו כופים איבודי כדור", אמר רכז הסיקסרס אנדרה מילר.

בניו יורק קיבלו חזרה מפציעה את דנילו גלינארי האיטלקי, שנבחר שישי בדראפט, אך סבל מתחילת מחנה האימונים מפציה בגב ולא שיחק מאז המשחק השני בעונה. "ככל שאשחק יותר דקות, ארגיש יותר בנוח", אמר האיטלקי הצעיר אחרי שני סלי השדה הראשונים בקריירה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully