וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרנגולים ממשיכים לזייף

ג'רמיין דפו אמנם חזר לכבוש במדי טוטנהאם, אך זה הספיק רק לתיקו 1:1 מול פורטסמות, אותה עזב החודש. ווסטהאם גברה על פולהאם 1:3

שני משחקים התקיימו הערב (ראשון) במסגרת המחזור ה-22 בפרמיירליג. במשחק המסקרן של היום, הארי רדנאפ אירח לקרב תחתית בוויט הארט ליין, לראשונה מאז המעבר, את קבוצתו לשעבר פורטסמות. המאמן התאחד לאחרונה בטוטנהאם עם החלוץ ג'רמיין דפו, גם הוא תושב חוזר מפורטסמות, ומולם עמד סול קמפבל, אחת הדמויות השנואות על יושבי האיצטדיון הלונדוני. תוצאת התיקו 1:1 בסיום לא משרתת אף אחד מהצדדים.

טוטנהאם הגיעה למשחק מהמקום האחרון, לאחר חמישה משחקים ללא ניצחון (כולל שלושה הפסדים), בידיעה שניצחון יקפיץ אותה למקום ה-13 ויעזור לה לחלוף על פני פורטסמות בחלק התחתון והצפוף של הפרמיירליג. דווקא בפרץ התקפות של התרנגולים, עקצה פומפי עם שער של דייויד נוג'נט בדקה ה-59. טוטנהאם השיגה שיוויון מוצדק בדקה ה-70, אז דפו קיבל כדור מלוקה מודריץ' וכבש שער נאה לרשת האקסית. 1:1 בסיום, טוטנהאם, מאוכזבת מההחמצות של בנט בדקות האחרונות, קופצת למקום ה-16.

במשחק שפתח את היום והפגיש בין שתי לונדוניות ממרכז הטבלה, ניצחה ווסטהאם את פולהאם 1:3. עבור המפסידים, זה היה דרבי לונדוני שלישי ברציפות ללא ניצחון. דויד די מיקלה העלה את הפטישים ליתרון מוקדם בדקה השביעית, אלא שפול קונצ'סקי הישווה לפולהאם בדקה ה-23. ווסטהאם חזרה להוביל בדקה ה-60, אחרי פנדל מוצלח של מארק נובל. קרלטון קול הבטיח את הניצחון כשכבש את השלישי בדקה ה-76. בזכות הניצחון, ווסטהאם עלתה למקום השמיני בפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully