וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיל גראד נפל בסמוך לביתו של מאמן הכושר של אשדוד

18.1.2009 / 16:09

רקטה נחתה ליד ביתו של איציק אמזלג, רעייתו נפצעה קל. "חיינו ניצלו בנס, בזכות עמוד בטון שבלם את הטיל", סיפר מאמן הכושר האשדודי

מאמן הכושר של מ.ס. אשדוד, איציק אמזלג ואשתו אסנת, ניצלו היום (ראשון) בנס מפגיעה ישירה של טיל גראד בביתם. לפני שעה קלה, פגע טיל גראד בצורה ישירה והרסנית בבית שסמוך לביתו של אמזלג וגרם להרס רב. רסיסי הבטון עפו גם על ביתו של אמזלג וכל החלונות והתריסים התנפצו. אשתו אסנת, נפגעה קל מההדף וגם לקתה בהלם וחרדה. אמזלג פינה את אשתו לבית החולים "קפלן" שברחובות וכרגע הוא נמצא איתה שם.

"החיים שלנו ניצלו בנס, בגלל עמוד בטון שבלם את הטיל", סיפר אמזלג בקול נרגש לוואלה ספורט. "ישבתי בגינה עם אשתי, אפילו לא היתה אזעקה, רק שמענו את השריקה של הטיל ופתאום היה בום, זה נפל בבית הסמוך לנו, עברתי כבר הרבה דברים בחיים שלי, הייתי לוחם בימ"מ, אבל דבר כזה הוא פשוט לא יאומן, כששמענו את השריקה זה היה מאוחר מדי ולמרות זאת רצנו לתוך הממ"ד. ראיתי עכשיו בטלוויזיה את ההרס שהטיל גרם לבית לידי, אם זה היה בשעות הערב כשכל דיירי הבית נמצאים, היו שם הרוגים בוודאות. מזל שזה קרה בצהריים".

אמזלג, מאמן הכושר של קבוצתו של המאמן יוסי מזרחי, חושב שהמצב בעיר בלתי נסבל ושאסור היה לחזור ולשחק כדורגל כשצה"ל ממשיך בלחימה ותושבי הדרום חיים תחת מתקפות טילים: "איך אפשר בכלל לחשוב על כדורגל ? השחקנים חושבים על המשפחות שלהם, על הילדים, על הבתים שלהם, זה לא נורמלי. זה לא פשוט לתפקד ככה, גם אם הם מנסים להתנתק ולחזור לשחק זה כל הזמן נמצא בתת מודע ומפריע להם להתרכז בצורה אופטימילית בכדורגל. לדעתי היו צריכים להקפיא את הליגה, חד וחלק. החיים יותר חשובים מהכל, לא יקרה כלום אם הליגה תסתיים ביוני במקום במאי, החיים באמת יותר חשובים מהכל", הוסיף אמזלג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully