וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בושינסקי: "מגיעות מילים טובות לנמני"

18.1.2009 / 19:30

יו"ר מכבי ת"א החמיא למאמנו על תהליך הבאתו של חיים מגרלשווילי, שחתם רשמית בקבוצה. חדד מבוקש בנאנסי, פיירו מגיע להתרשמות

רענן ברנובסקי

עריכה וצילום וידאו: נועם אשל

המגן השמאלי חיים מגרלשווילי, שנחת בסוף השבוע בארץ אחרי תקופה בוויטסה ארנהיים ההולנדית, חתם היום (ראשון) רשמית על חוזהו במכבי תל אביב. מגרלשווילי הסתפק באימון ריצה קל והוא לא ייכלל בסגל הקבוצה למשחק הליגה נגד מכבי נתניה. "אני מאוד שמח עם החתימה הסופית בקבוצה", אמר מגרלשווילי אחרי החתימה. "מכבי תל אביב זה מועדון גדול ואנחנו רוצים כולנו להתקדם יחד ולהגיע הכי גבוה שאפשר".

"אנחנו שמחים שחיים מגרלשווילי הגיע למכבי תל אביב", אמר יושב ראש המועדון אביב בושינסקי. "זה שחקן שרצינו כבר בקיץ. חשוב להגיד שכל הקרדיט על תהליך הבאתו הוא של אבי נמני שאחראי על המהלך ועמל רבות כדי שהעסקה תיסגר. מגיעות מילים טובות לג'נרל מנג'ר".

שחקני הקבוצה ערכו את האימון המסכם לקראת המשחק נגד נתניה. גיז'רמו ישראלביץ' החלים מהפציעה בגבו והוא כשיר. מסגל הקבוצה ייעדרו איליה יבוריאן (שבר ביד), שרן ייני (שבר בקרסול) ויניב עזרן (פציעה בברך), כמו גם ג'ונתן אסוס המושעה. נמני אף ייחסר את הבלם משה מישאלוב, שייעדר עקב צבירת כרטיסים צהובים. מי שצפוי למלא את מקומו במרכז ההגנה הוא ליאור ז'אן, כאשר אורי שטרית ויובל שפונגין יוצבו בעמדות המגנים.

בגלל מצוקת החלוצים יפתח עמנואל מאיוקה, החלוץ הטבעי היחיד הכשיר בסגל הקבוצה, בחוד ההתקפה, כשדור מלול, שפתח בקישור במשחק גביע הטוטו נגד בני יהודה באמצע השבוע שעבר והיה טוב, ימשיך לקבל אשראי בעמדה זו גם בנתניה.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, אבי יחיאל, ליאור ז'אן, אורי שטרית, דולי ג'ונסון, גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון, מאור בוזגלו, דור מלול, עמנואל מאיוקה.

חדד מבוקש בצרפת, פיירו מגיע למבחנים

מכבי תל אביב ומוליכת הליגה הטורקית, סיבאספור, הגיעו היום (ראשון) לסיכום על העברת החלוץ הצרפתי יניק קאמנאן. לאחר מו"מ עם מספר מועדונים ולאחר מו"מ ממושך עם מכבי הגיעו הצדדים להסכמה על הפרטים העקרוניים של העסקה. סיבאספור תעביר למכבי תל אביב סכום של 110 אלף יורו תמורת החלוץ הצרפתי.

כזכור, הגיע קאמנאן למכבי בראשית העונה שעברה לאחר מספר חודשים במכבי הרצליה. הצרפתי כבש 15 שערים ב-45 הופעות שלו בליגה במדי הצהובים. קמנאן צפוי לעזוב היום או מחר את ישראל.

במקביל מנסים במכבי לסגור גם את עניין השאלתו של הקשר רודי חדד לקבוצת שאטורו מהליגה השנייה בצרפת. בשלב זה מציעים הצרפתים סכום של כ-60 אלף דולר עבור השחקן וממכבי נמסר כי המשא ומתן נמצא בכיוון חיובי, אולם עדיין ישנן מחלוקות לגבי סכום הכסף שישלמו הצרפתים עבור ההשאלה וכן מחלוקות בנוגע להשתתפות של הצרפתים בתשלום על שכרו של חדד. במקביל פורסם היום בצרפת, כי חדד דווקא צפוי לחתום בימים הקרובים בנאנסי מהליגה הראשונה בצרפת.

אדוארדו פיירו, חלוץ בוליביאני בן 20 שהוזכר בשבוע שעבר כמועמד למכבי נתניה, צפוי לנחות בימים הקרובים בארץ ולהגיע למספר ימי התרשמות במכבי תל אביב. פיירו, או בשמו המלא חואן אדוארדו פיירו ריברה, הוא חלוץ הנבחרת הצעירה של בוליביה.

בעונה שעברה הושאל השחקן מבלומינג לקבוצת לה-פאס וכבש במהלך כל העונה (קלאוסורה, אפרטורה ופלייאוף) שמונה שערים. פיירו נחשב לאחד השחקנים המוכשרים בבוליביה. במהלך העונה שעברה, היה על סף סיכום בקבוצת פורטלזה הברזילאית, אך העסקה התפוצצה ברגע האחרון. בעבר, קיבל השחקן הצעה מהולנד אך העדיף להישאר במדינתו. כעת, בגיל 20 פיירו הצהיר כי הוא מעוניין לשחק בחו"ל, כשגם בלומינג ולה פאז מעוניינות בשירותיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully