וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי: "אם לא נזכה באליפות, השיאים האלה לא יועילו"

ברצלונה שברה שיאים בנקודות (50) ובשערים (59) בסיבוב הראשון בליגה הספרדית, אך החלוץ הצרפתי מנסה להישאר מפוקס להמשך

ברצלונה שוברת שיאים בליגה הספרדית. הקבוצה הקטלונית הגיעה לשיא הנקודות (50) ושיא כיבושים (59) של קבוצה ספרדית בסיבוב הראשון. את שיא הנקודות הקודם בליגה השיגה ריאל מדריד של שוסטר מהעונה שעברה, עם 47. גווארדיולה זוכר את ההתפרקות של בארסה בשנתיים ונותר זהיר: "50 נקודות זה הרבה, אבל תהיה לזה משמעות רק אם נזכה בתואר בסוף העונה". תיירי הנרי, שכבש צמד בחגיגה האחרונה של בארסה על לה קורוניה, גם כן לא יוצא מגדרו. "אם לא נזכה באליפות, כל השיאים האלה לא יועילו לנו", אמר הנרי. "אנחנו עדיין יכולים לאבד את האליפות, אז אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ולהביט כל פעם למשחק הבא."

צ'אבי, הקשר ועושה המשחק של ברצלונה שהיה מועמד לכדור הזהב, הסכים להחמיא לקבוצתו: "זה היה עוד משחק מצוין בבית שאישר את הדינמיקה המצוינת שיש לנו בקבוצה". כשנשאל על הסוד של הצלחת הקבוצה, אמר: "זה בזכות העבודה שאנחנו משקיעים וההקרבה שלנו. אנחנו לוחצים את היריב בחצי שלו, אנחנו נלחמים עד הסוף ותומכים זה בזה. יש לנו איכות מעולה ואנחנו משחקים טוב, אבל אנחנו ררק במחצית הדרך וכל מה שחשוב זה תארים."

יאיא טורה, שפתח את העונה לא טוב, אך לאחרונה פותח בהרכב, הוסיף: "שלטנו במשחק מול דפור, וזה סימן שאנחנו בדרך הנכונה, ואנחנו צריכים להמשיך לשחק באותו אופן. אנחנו מקצוענים ועברנו שנתיים בלי לזכות בתארים, אז העונה הזאת מאוד חשובה לנו ולאוהדים". הקשר מחוף השנהב רצה לעשות סוף לספקולציות על מעבר אפשרי שלו לקבוצה אחרת: "אף על פי שהיה לי קשה בפתיחת העונה אני מאוד שמח כאן ואני בטוח שכל הצדדים יעבדו קשה כדי שאשאר כאן זמן רב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully