וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סהר: "להבקיע בבכורה זה מצוין"

החלוץ הישראלי היה מרוצה מהבכורה שלו בדה חראפשחאפ, בה כבש שער ניצחון מרהיב. בלילי התבקש לא לנסוע למשחק הקרוב של סיבאספור

ההתקפה של דה חראפשחאפ היתה זקוקה לבן סהר. קבוצת התחתית ההולנדית כבשה 13 שערים בלבד ב-18 משחקים, והשיגה בזכות החלוץ הישראלי ניצחון שני בלבד ב-16 משחקיה האחרונים.

סהר לא חייך אתמול, אחרי שכבש בדקה ה-17 את שערו הראשון בהולנד, במדי דה חראפשחאפ, מה שהתברר כשער הניצחון. "אני שמח מהניצחון", אמר החלוץ בן ה-19. "קיבלתי מסירה מדה יונג. ראיתי מרווח לבעיטה, ואני שמח שיצאה לי בעיטה טובה", אמר הישראלי, שבעט מכ-16 מטר מעל השוער. "להבקיע בבכורה זה מצוין ואני מרוצה מהמשחק, בעיקר בגלל שניצחנו. זה הדבר הכי חשוב".

לגבי ההתאקלמות שלו בקבוצה, אמר סהר: "תמיד קשה לנסוע למדינה שונה עם כדורגל אחר. אני אוהב את הכדורגל כאן ואת הדרך בה אנחנו משחקים. הגעתי לכאן ואני מנסה ליהנות. אני שמח שהצלחתי היום".

"לא ידעתי הרבה על דה חראפשחאפ לפני שהגעתי, אבל זה לא משנה. באתי לכאן כדי לצבור ניסיון ולהתפתח. אני יודע שהרבה שחקנים טובים הגיעו מהליגה ההולנדית ובגלל זה באתי לכאן. אני עדיין צעיר ואני רוצה להתפתח. אני צריך לשחק ובצ'לסי זה היה קשה כי יש שם שחקנים גדולים. בגלל זה החלטתי לבוא לכאן. בינתיים זה עובד, אבל אני צריך להמשיך. יש עוד הרבה משחקים, ועכשיו צריך להתרכז למשחק הבא", אמר החלוץ הצעיר בריאיון לאתר הרשמי של הקבוצה.

בלילי: "העדפנו שלא אסע למשחק כדי לחסוך אי נעימות"

פיני בלילי לא ישותף במשחקה של סיבאספור נגד מניאספור, וזאת אחרי החלטה משותפת של השחקן והמועדון. מבצע "עופרת יצוקה" בעזה גרם להפגנות בטורקיה, ואוהדים טורקים אף התפרעו במשחק הכדורסל של בני השרון מול אנקרה, וגרמו לפיצוצו. עקב המתיחות, בלילי וסיבאספור העדיפו שהשחקן לא יצטרף לקבוצה במשחקה.

"אתמול דיברנו", אמר החלוץ לכתבנו ארז מיכאלי, "אני עדיין סובל מפציעה ברגל והעדפנו שלא אסע למשחק כדי לחסוך אי נעימות. אני נמצא בסידורים אישיים בישראל, ומחר אחזור להתאמן עם הקבוצה לקראת המשחק החשוב נגד גלטסראיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully