וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אם הפתיחה עם מוריניו לא הייתה גרועה, היינו אלופים"

המאמן הישראלי השיב ל"מיוחד", וטען שהפך קבוצה מפוררת לכזו שעשתה עונה גדולה: "למרות התקציב הגבוה, הוא לא הגיע לגמר האלופות"

בראיונות שהעניק לתקשורת לפני המשחק בו צ'לסי הובסה על ידי מנצ'סטר יונייטד (3:0), ז'וזה מוריניו אמר כי מחליפו בסטמפורד ברידג', אברהם גרנט, "לא עשה כלום" עבור המועדון. "המיוחד" טען שהוא היה מביא לצ'לסי את גביע האלופות אם היה נשאר במועדון עד תום חוזהו. גרנט לא נשאר חייב, ובראיון ל"ניוז אוף דה וורלד", תקף את מוריניו.

"האוהדים צריכים לזכור שז'וזה לא השאיר לי קבוצה אלופה, ושהיינו במקום השישי אחרי פתיחה גרועה של העונה", אמר מאמן נבחרת ישראל לשעבר והוסיף: "כולם היו בהלם, האווירה בחדר ההלבשה לא הייתה טובה, המבקרים אמרו שהכדורגל היה נוראי, משעמם ושלילי, ורק סיימנו בתיקו מול רוזנבורג בליגת האלופות. האוהדים קראו קריאות בוז לקבוצה אחרי המשחק עם רוזנבורג, האיצטדיון היה חצי ריק, וז'וזה ידע שזמנו חלף.

"מיד אחר כך הוא עזב והיה לנו משחק חוץ נגד מנצ'סטר יונייטד. חסרנו את דידייה דרוגבה, פרנק למפארד וריקרדו קראבליו, ואני הסכמתי לאמן. הייתי מנהל ספורטיבי, ונהנתי מהתפקיד. עזרתי לז'וזה ואני חושב שזה היה תפקיד חשוב. אבל המצב לא היה טוב, המורל היה שפוף ושאלות רבות נשאלו. עם הרבה מאמץ, עבודה וחשיבה, הדבקתי מחדש את הקבוצה".

"אני לא מבין כיצד ז'וזה יכול לטעון שהוא היה זוכה בליגת האלופות אם הוא היה מאמן", הוסיף גרנט. "הוא היה המאמן יותר משלוש שנים במועדון, ולא הגיע לגמר האלופות אפילו פעם אחת. מה מנע ממנו? היה לו את התקציב הגבוה בהיסטוריה של הכדורגל וכמה מהשחקנים הטובים ביותר. הוא נוצח פעמיים בחצי הגמר על ידי קבוצות שהתקציב שלהן הוא חצי משל צ'לסי. הוא שכח שניצחנו את ליברפול ופספסנו את התואר הכי יוקרתי בכדורגל האירופי בסנטימטרים, בגלל פנדל שהוחמץ".

גרנט התייחס גם לליגה האנגלית ולא רק לפספוס בליגת האלופות. "הוא טוען שלא עשיתי דבר בליגה, אולי הוא שכח שניצחנו את כל המשחקים הגדולים מול ארסנל, מנצ'סטר יונייטד וליברפול, והכל בתקופה בה אני אימנתי. אם הפתיחה עם ז'וזה לא הייתה גרועה, היינו אלופים. שילמנו את מחיר הפתיחה הגרועה תחת שרביטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully