וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך להיות חם וצמוד

אחרי המחזור האחרון בליגת ווינר, גם הפעם הולכות להיות לא מעט דרמות. חולון מארחת את אשקלון, מכבי ת"א מארחת את מכבי חיפה, ירושלים בקרית אתא

אחרי המחזור האחרון שהביא עימו לא מעט דרמות, ליגת העל בכדורסל אמורה לספק שוב הרבה מאוד עניין אחרי ההפסד של מכבי תל אביב במלאגה והתנודה הבלתי פוסקת של לא מעט קבוצות, שעדיין מחפשות לעשות צעד נוסף בטבלה. את המחזור פתח הניצחון של מ.כ. גבעת שמואל על גלבוע/גליל וכעת הנה מספר המלצות למחזור הקרוב.

משחק מספר 31: הפועל חולון – עירוני אשקלון (6+). אחרי ההפסד המביך למ.כ. גבעת שמואל במחזור האחרון, חולון של דני פרנקו מחפשת להתאושש עם ניצחון. אשקלון שלא הצליחה לצאת מהמצב הבטחוני במחזור האחרון והפסידה למכבי חיפה מקבלת בווינר שש נקודות יתרון, ולהערכתינו חולון לא תנצח ביותר משש, אם בכלל. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 33: מכבי ראשון לציון (3+) – עירוני נהריה. עופר ברקוביץ' סיפק את הדרמה של המחזור האחרון אחרי שהצליח לנצח עם קבוצתו החדשה, מכבי ראשון לציון, את בני השרון 90:92. כעת עומד בפני שחקניו מבחן אופי נוסף נגד נהריה, שאיכזבה את האוהדים שלה במחזור הקודם עם הפסד בנקודה להפועל ירושלים. הולך להיות צמוד, אך נהריה תנצח. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 35: בני השרון – עירוני רמת גן (13+). בני השרון סבלה במחזור האחרון מסינדרום מכבי תל אביב, שכן אחרי הניצחון על הצהובים הם נכנעו דווקא למכבי ראשון לציון, אחת הקבוצות המועמדות לרדת ליגה בתום העונה. רמת גן ספגה מפלה מול מכבי תל אביב עם תבוסה בלמעלה מ-40 הפרש, אך הפעם היא תיתן משחק קצת יותר צמוד. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 40: מכבי תל אביב – מכבי חיפה (היחס טרם נקבע). מכבי תל אביב קרעה כאמור את עירוני רמת גן במחזור האחרון, אך על הכל מעיב התבוסה למלאגה בספרד, שהחזיר אותה שוב למציאות של היותה קבוצה לא רעה. כעת במבחן חשוב מול מכבי חיפה היא תעשה הכל כדי לסיים עם ניצחון וצפוי לה קרב בכלל לא פשוט. אנחנו הולכים על משחק צמוד.

משחק מספר 60: עירוני קרית אתא – הפועל ירושלים (היחס טרם נקבע). מוליכת ליגת ווינר מגיעה עם רצף של שבעה ניצחונות ונראה שקבוצות הליגה לא ממש עושות עליה רושם, למרות הפייט שנתנה נהריה במחזור האחרון. קרית אתא, הקבוצה החלשה ביותר בליגה, אמנם התחזקה בפגרה, אך זה לא יספיק מול ירושלים, שתנצח בגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully