וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרים את הכסף במדרגות

אפשרויות ההימור ביום ראשון ושני הן בלתי נדלות. אז בחרנו עבורכם מספר משחקים מהליגות באיטליה, אנגליה וספרד לצד המשחק המרכזי בליגת העל

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 11.616 (10 ש"ח יניבו 116 ש"ח)

משחק מספר 7: אטאלנטה – אינטר. האלופה האיטלקית יוצאת למשחק חוץ אצל הקבוצה מהמקום ה-11, שבמחזור הקודם הפסידה 3:2 לפאלרמו ומגיעה עם רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון. אינטר עצמה רוצה להגדיל את הפער בצמרת מיובנטוס, אותה היא מקדימה בארבע נקודות. נראה שהיא תעמוד במטרה שלה. ההימור: 2 (1.65)

משחק מספר 26: טוטנהאם – פורטסמות. אחרי שבמחזור האחרון התרנגולים חזרו למקום האחרון בליגה בעקבות ההפסד 1:0 לוויגן, הם חייבים להשיג נקודות כשהארי רדנאפ פוגש את האקסית שלו, שגם כן זקוקה לנקודות בגלל המקום ה-15 בו נמצאת הקבוצה. נראה שיהיה משחק צמוד שיסתיים בסופו של דבר ללא הכרעה. ההימור: איקס (3.2)

משחק מספר 37: אתלטיק בילבאו – ולנסיה. במחזור האחרון לא הצליחה ולנסיה לזכות בשלוש נקודות נגד ויאריאל, המתמודדת איתה על מקום בצמרת הגבוהה וסיימה ב-3:3. כעת יש לה הזדמנות טובה לחזור לנצח את הקבוצה מהמקום העשירי, שלא תעשה לה חיים קלים. אלא שהניסיון של ולנסיה אמור להיות לה לעזר. ההימור: 2 (2.2)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 12.397 (10 ש"ח יניבו 124 ש"ח)

משחק מספר 45: לאציו – יובנטוס. יובה יודעת שהמפתח לזכות באליפות הוא לא למעוד נגד קבוצות כמו לאציו, שאמורות לעשות לה חיים קשים. לאציו מגיעה עם רצף של שני ניצחונות, שהאחרון שבהם היה על רג'ינה 2:3, בעוד יובה עם חמישה ניצחונות רצופים שהאחרון שבהם על סיינה (0:1). נראה שהמשחק ביניהן יסתיים ללא הכרעה. ההימור: איקס (2.85)

משחק מספר 66: מכבי נתניה – מכבי תל אביב. מכבי תל אביב משוועת לניצחון אחרי רצף הכשלונות האחרונים. באמצע השבוע היא גברה במשחק לא מרשים בכלל על בני יהודה 0:1 וכעת פוגשת את נתניה, שרוצה לנצל את המעידה של מכבי חיפה מול מכבי פתח תקוה. הולך להיות משחק צמוד שבסיומו הצהובים יחגגו ניצחון חשוב. ההימור: 2 (2.9)

משחק מספר 77: ליברפול – אברטון. ליברפול קיוותה למעידה של מנצ'סטר יונייטד, שניצלה בדקה ה-89 משער של דמיארר ברבאטוב, אך בסופו של דבר האדומים של רפא בניטז מוצאים את עצמם במקום השני במרחק של נקודה. ליברפול זקוקה לניצחון בדרבי כדי לחזור למקום שאליו היא דווקא התחילה להתרגל. ההימור: 1 (1.5)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully