וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "הפכנו לקבוצה מנצחת"

מאמן בני יהודה ביקש המשכיות, אבל לא הסתיר את שביעות רצונו מה-0:1 על הפועל פ"ת. זלצר ומחפוד לשחקנים: "תתרגלו, אנחנו קבוצת תחתית"

"אני לא יודע אם אנחנו הלהיט של הליגה, אבל בני יהודה הופכת להיות קבוצה מנצחת", אמר הערב (שבת מאמן בני יהודה, גיא לוזון, אחרי ה-0:1 של קבוצתו על הפועל פתח תקוה, שהיה הניצחון החמישי מתוך ששת האחרונים של הקבוצה.

לוזון הוסיף: "אמנם ניצחנו רק 0:1, אבל אם שביט אלימלך היה המצטיין במשחק זה אומר דרשני לגבי משחק ההתקפה שלנו. במחצית הראשונה הפועל פתח תקוה הייתה יריב עיקש, אבל ידעתי שאם נעביר הילוך במחצית השנייה כמו שעשינו, ננצח את המשחק. היה משחק הקרבה מבחינה הגנתית. אסור לשכוח שיש פה שחקנים ששיחקו גם ביום רביעי בגביע הטוטו והמאמץ היה כפול".

לוזון התייחס לעובדה שגם מילאן מרטינוביץ' והרוויה קובאצ'ביץ' פתחו את המשחק על הספסל כשאמר: "מבחינתי בסגל הקבוצה כולם שווים, אם זה ישראלים או זרים. אין הבדל וכולם באותה רמה. אלה שטובים צריכים לפתוח בהרכב נכון לאותו שבוע, וזה התפקיד של המאמן".

אסי בלדוט, שהחמיץ פעמיים ממצבים מצוינים, אמר: "באנו מאוד לחוצים. אמרנו במהלך השבוע שאנחנו חייבים את הניצחון הזה, ואני שמח שעשינו את זה. מה שמאפיין את בני יהודה העונה זה כדורגל שמח, שחקנים שעושים הגנה ועומדים במקומות הנכונים. יש פה הרבה שחקנים כשרוניים בחלק ההתקפי, כל אחד מנסה לעשות את מה שהוא יודע".

בלדוט נשאל גם לגבי ההחמצות שלו במהלך המשחק ואמר: "עד עכשיו אני לא מעכל את ההחמצות האלה, אבל אני מבטיח שאני אחזיר במשחקים הבאים. צריך להסתכל קדימה לעבר המשחק נגד אשדוד בשבוע הבא. אנחנו מגיעים למגרש ביתי מובהק וזו קבוצה שמנצחת בבית, אבל אנחנו נבוא ונעשה הכל כדי לנצח".

זלצר ומחפוד לשחקנים: "תתרגלו, אנחנו קבוצת תחתית"

הצוות המקצועי של הפועל פ"ת, המנג'ר זאב זלצר והמאמן אלי מחפוד, שוחחו בסיום משחק ההפסד לבני יהודה עם השחקנים. בצוות המקצועי השמיעו קולות של קבוצת תחתית ואמרו לשחקנים: "כדאי מאוד שתתחילו להתרגל לעובדות. אנחנו קבוצת תחתית". כזכור, כבר בסוף השבוע התבטא המאמן אלי מחפוד בעניין ואמר: "אני מקווה שהשחקנים מבינים את חשיבות המשחק. זה הזמן לברוח מהתחתית". גם זלצר לא הקל ראש בבני יהודה ואמר כי מצפה לקבוצה משחק קשה.

מחפוד הוסיף: "אמרנו שהפגרה באה בזמן כדי לתקן כמה דברים אבל כמו שאפשר היה לראות היום, היו לנו רק 16 שחקנים בסגל. חסרים לנו שחקנים משמעותיים, אבל זה לא תירוץ כי לא שיחקנו טוב היום. כלום לא עבד היום, לא החלק ההגנתי, לא הקישור ולא ההתקפה".

אכזבה גדולה בקבוצה מהחלוץ אחמד קאסום. גורם בקבוצה אמר עליו: "הוא כנראה שכח לשחק כדורגל". נראה כי הכוונה הייתה לכך שקאסום התבטא לא פעם מאז תחילת העונה כי הוא מעוניין לעזוב לבני סכנין. החלוץ החמיץ שני שערים בטוחים והוחלף בדקה ה-65'. בכל מקרה, בפתח תקוה לא מתכוונים לשחררו. בקבוצה ציפו ליותר מהחלוץ חן עזריאל, אבל כל משחק ההתקפה היה לוקה בחסר. למרות הבצורת של החלוץ, בקבוצה לא מוטרדים מהיכולת של שמעון אבוחצירה. "הלוואי וכל שחקן היה כובש עשרה שערים ואז נעלם לכמה מחזורים. שמעון הוא עדיין אחד החלוצים הטובים בישראל", אמרו שחקנים בקבוצה.

רוב שחקני ההגנה גילו יכולת חלשה, אבל בקבוצה החמיאו לשוער שביט אלימלך שמנע תבוסה. גם ג'וניור ויסה זכה למחמאות למרות הירידה בכושרו במחזורים האחרונים. במועדון ימשיכו לחפש קשר אחורי וג'ונתן אסוס עדיין ברשימת המועמדים. אם מכבי תל אביב תסכים במהלך השבוע להתגמש בנושא השכר שלו ולשלם כמחציתו הוא יעבור לכחולים.




טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully