וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סהר כבש בבכורה שלו בדה חראפשחאפ

החלוץ הישראלי הצעיר הבקיע בדקה ה-17 את שער הניצחון של קבוצתו החדשה, שגברה 0:1 על ווילם במחזור ה-18 בליגה ההולנדית

דה חראפשחאפ אירחה את ווילם טווה בפתיחת המחזור ה-18 של הליגה ההולנדית, שסימנה את החזרה מפגרת החורף. המאמן הנק ואן סטי הבטיח כי הישראלי, שהגיע מפורטסמות, יפתח וקיים. סהר שיחק 90 דקות וגמל למאמנו עם שער ניצחון 0:1 בדקה ה-17 וסיכם בכורה חלומית, שוודאי תיתן לו ביטחון בהמשך.

סהר פתח בחוד עם חלוץ צעיר נוסף, לוק דה יונג. הצמד הטריד רבות את הגנת ווילם במחצית הראשונה. שילוב מסירות בין שני החלוצים הסתיים בשער, לאחר שהישראלי שלח בעיטה חזקה של מחוץ לרחבה שהכניעה את שוער ווילם מיקאל ארטס. במחצית השנייה איכות המשחק ירדה. ווילם היתה קצת יותר מסוכנת, אך החמיצה. לבן סהר ניתה הזדמנות נוספת לכבוש לקראת סוף המשחק, אך הפעם ידו של השוער היתה על העליונה.

קבוצתו של סהר יצאה זמנית מהמקום הלפני אחרון ועלתה עד למקום ה-14 עם 16 נקודות, אך יש לה משחק עודף. ווילם נותרה במקום העשירי עם 24 נקודות.

* בורוסיה מנשנגלדבאך הפסידה במשחק אימון 3:0 לאלופה האוקראינית, שחטייר דונייצק. רוברטו קולאוטי עלה במחצית השנייה כמו גם גל אלברמן.

בישול לגולן במדי לוקרן

עומר גולן בישל את השער השני של מוסא מאזו בניצחונה של לוקרן 1:2 על זולט וארגם במחזור ה-18 בליגה הבלגית. החלוץ מניז'ר כבש בדקה ה-11 לפני שמ'באייה לייה השווה בדקה ה-66, אבל גולן בישל בדקה ה-78 ומאזו כבש את שערו ה-13 העונה. אבי סטרול שיחק 80 דקות במדי לוקרן והוחלף על ידי עלי בואבה.

סלים טועמה ישב 90 דקות על ספסל סטנדרד ליאז', שניצחה 2:3 את דנדר. אליניב ברדה וגנק יתארחו מחר אצל גרמינל בירסחוט.

צמרת הטבלה הבלגית לאחר המחזור ה-18:

1. אנדרלכט 38 נקודות.
2. סטנדרד ליאז' 37.
3. קלאב ברוז' 34.
4. סרקל ברוז' 31.
5. גנק 30 (17 משחקים).
6. לוקרן 30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully