וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ניצחה 0:2 את מכבי חיפה

אוהדי הירוקים הכינו למאמנם לשעבר ”קבלת פנים” מיוחדת, אך זה עלה להם ביוקר כשמכבי פ”ת ניצחה 0:2 ופתחה את מאבק האליפות

במשך כל השבוע דיברו שחקני מכבי חיפה על הפיקנטריה במפגש עם מאמנם לשעבר, רוני לוי, וכשמשאירים את הכדורגל בצד זה כנראה עולה ביוקר. הירוקים, שמתיימרים לרוץ בצמרת ולזכות באליפות, לא נראו ממש כמו קבוצה דוהרת, מה שאיפשר למכבי פתח תקוה להשיג ניצחון מתוק למאמן החדש שלהם, 0:2.

חיפה, שתצטרך למצוא פתרונות להגנה האיטית שלא ממש תיפקדה כמו שצריך ברוב דקות המשחק, נשארת אמנם במקום הראשון גם אחרי הניצחון של הפועל תל אביב על מ.ס. אשדוד, אך הפער בצמרת הצטצמצם משמעותית שכן אם נתניה תנצח את מכבי תל אביב ביום שני הפער בין השתיים יעמוד על נקודה אחת בלבד.

אלא שמעבר לענייני צמרת, ההפסד של חיפה אמור להדאיג את הקבוצה, שלא הפסיקה לאבד כדורים, סבלה מחוסר סדר בכל מה שקשור למעבר מהגנה להתקפה ובעיקר איפשרה במחצית השנייה לשחקני פתח תקוה לחגוג. הראשון שעשה את זה היה ליאור אסולין, שזכה לבישול מבסטיאניני, שהפך לכובש עשר דקות לסיום, אחרי שהשאיר את הגנת הירוקים מאחור.

פתח תקוה עצמה יוצאת לעידן חדש אחרי הקדנציה הלא יציבה של גיא עזורי, שהשאיר את הקבוצה במקום השישי. רוני לוי, שרגיל לראות צמרת, ינסה לנצל את הסגל האפור שעומד לרשותו כדי להגיע לאחד מארבעת המקומות הראשונים. עם איך שהקבוצה שלו נראתה היום, יש לו סיכוי בכלל לא רע להגיע לשם. את השלט שתלו לו אוהדי חיפה לפני המשחק, "רוני לוי - סוס מת לא ידהר גם באורווה", הם בוודאי יצטרכו להחזיר לארון לא רק בגלל שההנהלה אמרה, אלא בעיקר בגלל חוסר הרלוונטיות שלו.

מהלך המשחק

דקה 4 - אי הבנה בין בלמי מכבי חיפה איפשרו למכבי פתח תקוה לייצר התקפה מסוכנת כשכדור של סולי צמח מהאוויר על סף הרחבה כמעט ואיים על דוידוביץ'.

דקה 19 - איסמעיל עאמר הגביה כדור מצד ימין לעברו של ליאור אסולין, שניצל את אי השמירה עליו ושחרר פצצה שהייתה קרובה לשער.

דקה 20 - יניב קטן עשה דבר דומה בצד השני, כשזיהה את אוהד כהן מחוץ לשער ושלח טיל שנהדף בקצות האצבעות של אוהד כהן לקרן.

דקה 30 - כדור חופשי לחיפה נשלח על ידי קטן, שסחט הדיפה מאוהד כהן, וגם הכדור החוזר לא מצא את השער אחרי שליאור רפאלוב בעט לגוף של כהן.

דקה 32 - טעות קשה של דקל קינן בהגנה כמעט ועלתה לקבוצתו בשער חובה אחרי שהחזרת כדור פשוטה לדוידוביץ' מצאה את בסטיאניני עט עליו, אך שוער מכבי חיפה הצליח להקדים אותו.

דקה 60 - גול! הסבלנות השתלמה לליאור אסולין, שקיבל כדור מבסטיאניני מצד שמאל, השאיר את בלמי חיפה אילמים ושחרר כדור ממרכז הרחבה פנימה, 0:1 לפתח תקוה.

דקה 71 - מכבי חיפה הייתה זכאית לבעיטת עונשין מ-11 מטר אחרי שיניב קטן מצא את אייל גולסה המחליף, שחדר לרחבה וקיבל מרפק מדמבלה, אך איתן תבריזי סימן להמשיך.

דקה 79 - גול! פתח תקוה המשיכה לדהור קדימה ובסטיאניני ניצל חור בהגנה כדי להשאיר את קרופניק מאחור ומול היציאה של דוידוביץ' הוא שלח כדור לרשת, 0:2 לפתח תקוה.

מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, בובאן גרנצ'ארוב, מוראד מגמאדוב, נאור פסר, סירמנה דמבלה, סולי צמח, עומר בוקסנבוים, טל בן חיים (דני פרדה 78), פאבלו בסטיאניני, ליאור אסולין (אורי לוזון 82).

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה; בירם כיאל (אייל גולסה 66), ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי (מוחמד גדיר 55), ליאור רפאלוב, יניב קטן; ת'מבינקוסי פנטאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully