וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה 0:2 את אשדוד ועלתה למקום השני

האדומים שמרו על מרחק סביר מחיפה והתגברו על יריביהם מהדרום לקראת הסיום. שער נהדר של אבוטבול ואחד של יבואה הספיקו להפועל

ארבעה שבועות המתנו לשובה של ליגת העל, ומשחק בבלומפילד היום (שבת) בין הפועל תל אביב המתקדמת למ.ס. אשדוד האטרקטיבית היווה בהחלט סיפתח ראוי לחלקה השני של העונה. רק על הנייר. במגרש, שתי הקבוצות המשיכו את נמנום הצהריים ולא הראו שום נכונות לשמח מעט את האוהדים. רק בדקות הסיום התעוררה הפועל, ושער יפהפה של שי אבוטבול בנוסף לאחד של סמואל יבואה סידרו ניצחון 0:2 והעלו את אלי גוטמן למקום השני.

ההתקפה המדוברת של מ.ס. אשדוד, זו עם דוד רביבו, עידן שריקי ודמיטאר מקרייב, החלה טוב את המשחק וכמעט עלתה ליתרון בדקה השביעית, אבל שריקי, שכבר חלף על פני אניימה בחר ליפול ברחבה ולא קיבל שריקה מהשופט לירן וקסברגר. טענות שחקני אשדוד לא הועילו, והאירוע שהיה אמור להעיר את המשחק רק הרדים אותו. פה ושם ראינו ניסיונות, בעיקר אינדיבידואלים, אבל בסך הכל שני השוערים לא עמדו בפני איום רציני במחצית הראשונה.

גוטמן ערך שינוי בשורות האדומים מיד לאחר ההפסקה, כשהוציא את מהראן לאלה ושלח למגרש את בן לוז הפעלתן, שהחל לדחוף את קבוצתו קדימה ולשלוט ברסן המשחק. למרות שהכדור היה רוב הזמן ברגליים של הפועל, אשדוד השתמשה בנשק המתפרצות וניסתה לעקוץ בעזרת שריקי המהיר, שהפעם לא זכה לסיוע השגרתי מרביבו ומקרייב האנמיים.

בדקה ה-84 הגיע העונש לאשדוד על הנסיגה, כששי אבוטבול סובב כדור נפלא לחיבורים, בדיוק בדקות בהן ישבה הפועל על שערו של יוסי שקל המוכשר. כאן אשדוד כבר שלחה את כל שחקניה קדימה ונעקצה שנית, הפעם עם מבצע יפה של ורמוט שסידר ליבואה שער מספר 11 העונה. מכבי חיפה בהחלט צריכה לשים לב לאדומים שנושפים מאחוריה ומראים אופי גם במשחק בו הנקודות היו צריכות להתחלק שווה בשווה.

מהלך המשחק

דקה 7: שריקי נכנס לרחבה, הסתדר עם דה סילבה וחלף על פני השוער אניימה ששלח יד ונגע בו קלות. השופט וקסברגר בחר להתעלם, לקול מחאת האשדודים.

דקה 14: כדור חופשי של רביבו הוסט מראש אדום וכמעט הפתיע את אניימה, שהדף לקרן.

דקה 25: ורמוט ניסה את מזלו מחוץ לרחבה, אבל שקל היה מוכן לכדור החלש.

דקה 38: יבואה השתחרר מגונזאלס ובעט למסגרת, שקל הדף לקרן.

דקה 63: מבצע אישי יפה של מקרייב הסתיים בבעיטה שנקלטה על ידי אניימה.

דקה 78: מתפרצת של אשדוד תפסה את הגנת הפועל לא מוכנה, אבל התערבות של קנדה ולאחריו של אניימה מנעה מבוכה.

דקה 83: שקל מנע שער מנגיחה ומיד הדף לקרן בעיטה נפלאה של טלקיסקי.

דקה 84: גול! שי אבוטבול הפתיע את כולם בבעיטה מסובבת ומדויקת לחיבורים של שקל. 0:1 גדול לאדומים

דקה 88: גול! ורמוט פרץ יפה בין שני שחקנים בצד שמאל והוציא כדור רוחב אותו דחק פנימה יבואה. 0:2 להפועל

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, יגאל אנטבי, ביברס נאתכו (ערן זהבי, 70), שי אבוטבול, גילי ורמוט, דימיטאר טלקיסקי (אלין טופוזאקוב, 87), מהראן לאלה (בן לוז, 46), סמואל יבואה.

הרכב מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, ליאור ראובן (עידן שדה, 89), כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'וקול, יוסי אופיר, קובי דג'אני, ברוך דגו (ניר נחום, 62), דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully