וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח עמידר ר"ג ניצחה את בני סכנין בחוץ 0:1

סכנין נלחמה כדי לארח בדוחא וקיבלה את הכח עמידר ר”ג בפרחים, אך שער של אביב חדד (28) העניק לאורחת ניצחון 0:1. בכורה לסואן

אחרי ארבעה שבועות חזרה ליגת העל לפעילות, כשהמחזור ה-16 נפתח עם משחק התחתית הטעון בין בני סכנין להכח עמידר רמת גן, שניצחה 0:1 משער של אביב חדד בדקה ה-28.

כזכור, באמצע השבוע קיבלה ההתאחדות לכדורגל החלטה לחדש את פעילות הליגות הבכירות בארץ, אך בו זמנית הוחלט כי סכנין, כמו כל הקבוצות הערביות, תיאלץ למצוא מגרש ניטרלי לארח בו את הכח. החלטה זו עוררה זעם רב בהנהלת הקבוצה, בעיר וגם בכנסת, ואחרי דיון מחודש, אישרה המשטרה לסכנין לארח את המשחק בדוחא.

אל השמחה הזו הצטרפה הבשורה על הגעתו של עבאס סואן, שחקן בית וסמל הקבוצה, שגלה בשנים האחרונות במכבי חיפה ובקרית שמונה. סכנין קיוותה להשיג את הניצחון שירחיק אותה מהתחתית ויקבור עוד יותר את יריבתה, אך נכנעה לשער של חדד, ועל אף ששלטה בכדור, לא הצליחה לאיים על השער של רמת גן.

הכח, מנגד, הגיעה למשחק אחרי שבוע סוער, שכלל מאבקי כוחות בין המאמן דודו דהאן לחברי הנהלה ואין ספור שמועות על עתידו של דהאן בקבוצה. מלכתחילה הביעו השחקנים תמיכה במאמנם והבטיחו להעניק לו את הניצחון. שחקני הכח רצו לחבק את מאמנם המורחק אחרי הגול.

מהלך המשחק

לפני המשחק קיבל עבאס סואן פרחים מאוהדי סכנין, ששרו לו שירי הלל.

דקה 28 - גול! 0:1 להכח. בני חדד הגביה כדור חופשי 20 מטר אלכסונית מהשער, הגנת סכנין קפאה ואביב חדד נגח פנימה. מאיר כהן אפילו לא זז והכח עלתה ליתרון באיום הראשון שלה על השער.

במחצית השנייה ערך לחמן חילוף התקפי כשהכניס את יחיאל צגאי במקום איתן עזריה. סכנין שלטה בכדור, אך לא הצליחה להגיע להזדמנויות. דווקא הכח היא זו שרשמה החמצה בדקה ה-55, כשברק בדש בעט מצוין ומאיר כהן הדף לקורה.

בדקה ה- 75 פרץ בני חדד על הקו והעביר רוחב שטוח לאמצע, דידי אונגר בעט חלש מאוד משלושה מטרים.

אחרי שריקת הסיום הגיע אוהד סכנין עצבני לכר הדשא והתלונן כי פרצו לו לאוטו: "יש פה 300 שוטרים ופרצו לי את הרכב. איפה הם היו? זה לא פעם ראשונה שזה קורה", אמר האוהד הנרגז.

הרכבי הקבוצות:
בני סכנין: מאיר כהן, מהראן אבו ריא, טל חן, עלא אבו סאלח, איתן עזריה (יחיאל צגאי, 46), עבאס סואן, מזואה אנסומבו (יניב לוזון, 62), עלי עותמן, חאמד גנאים, סרחיו נובואה, אושרי גיטא (מוחמד אבו ריא, 67).

הכח עמידר רמת גן: ז'וסלין מאייבי, תומר חליבה, בני חדד (תמיר פור, 80), חיים פונטרמולי, איתן טיבי, אביב חדד, מייקל טוקורה, גל לוי (עומר רפס, 89), דידי אונגר, ישראל ראש וברק בדש.

שופט: משה בוחבוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully