וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקווה שההתעסקות בקאקה תסיח את דעתה של מילאן"

מאמנה של פיורנטינה, שתצא להתארח בסן סירו, בונה שהרוסונרי יגיעו לא מפוקסים למשחק, ולוקח את כל האחריות על ההפסד ללצ'ה

המחזור ה-19 והאחרון בסיבוב הראשון של הליגה האיטלקית ייפתח ביום שבת עם שני משחקים. במשחק המרכזי ייפגשו הרוסונרי את הוויולה (שבת, 21:30, שידור ישיר בספורט 2). הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי תארח במקדש הכדורגל האיטלקי, סן סירו, את הקבוצה של צ'זארה פראנדלי.

מילאן סיימה את משחקה הראשון אחרי פגרת חג המולד בתיקו 2:2 ברומא מול הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי. דייויד בקהאם ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה. פיורנטינה מגיעה למשחק אחרי הפסד הבית המפתיע לקבוצה מדרום איטליה, לצ'ה, 2:1. דווקא לפני הפגרה השיגו הסגולים רצף נאה של שלושה ניצחונות רצופים.

סגן נשיא הקבוצה, דייגו דלה, היה מזועזע מההפסד ללצ'ה ואמר אחריו: "הקבוצה שהפסידה ללצ'ה לא אמורה להיקרא פיורנטינה". אלא שהמאמן פראנדלי לקח את כל האשמה עליו: "האחריות להפסד היא שלי. ההכנות שעשיתי לקראת המשחק היו שגויות".

פראנדלי הסתכל אל עבר המשחק מול מילאן ואמר: "אנחנו יודעים שהמשחק מול מילאן הוא קשה ואנחנו חייבים להיות רגועים". המאמן הערמומי קיווה שכל ההעתסקות סביב מכירתו הצפויה של קאקה למנצ'סטר סיטי תבלבל את מילאן: "אני מקווה שהבאזז סביב קאקה יסיח את דעתה של מילאן, אבל אני בספק אם זה המקרה. אני מאמין שהצעה כמו זו שקיבלה מילאן הציבה אותה בנקודה לא פשוטה וזה טבעי שייקח להם זמן להגיב אליה, במיוחד במשבר הכלכלי שפוקד את העולם".

המשחק המסקרן בין שתי הקבוצות יפגיש גם את אלברטו ג'ילארדינו עם האקסית שלו, בה הוא לא הצליח לחורר רשתות, דבר לשמו הובא. "אלברטו הביע רצון גדול לשחק, הוא רק צריך לא לחשוש", אמר עליו פראנדלי. כמו כן יפגיש המשחק שני כוכבים עולים בשמי הכדורגל האיטלקי והעולמי. מהצד האדום-שחור יהיה זה אלשנדרה פאטו המוכר, מן הצד הסגול זה סטבן ג'ובטיץ'.

במשחק נוסף תארח סיינה את רג'ינה (19:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully