וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הגבעה תמשיך להפתיע?

16.1.2009 / 9:36

אחרי הניצחון המפתיע על אלופת המדינה, חולון, ינסו קורי קאר וגבעת שמואל להכות גם בעודד קטש ובגליל/גלבוע שישחקו לראשונה ללא אנגוניה

המחזור העשירי בליגת העל ייצא לדרך ביום שבת במשחק בו תארח מ.כ. גבעת שמואל את הפועל גליל עליון/גלבוע (20:00, שידור ישיר בספורט 5 פלוס לייב. שופטים: ביטון, כהן, ילון). שתי הקבוצות ניצחו במחזור האחרון, כאשר הניצחון של גבעת שמואל היה מפתיע, לאחר שגברה על אלופת המדינה, הפועל חולון, באולם הפחים. הפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשו באולם באור יהודה הייתה לפני שנתיים, אז גברה הקבוצה של עודד קטש 91:109 על הקבוצה שאימן עמי נאווי, בעזרת 21 נקודות של טרה סימונס.

הניצחון על הפועל חולון שחרר הרבה לחץ אצל גבעת שמואל, ולראייה ההשתוללות על הפרקט באולם הפחים בתום המשחק, שכללה תנועת אווירון של המאמן אורן אהרוני. במשחק מול גליל/גלבוע יערוך הגארד האמריקאי גרג גרייס את הופעת הבכורה שלו, עובדה שתוריד מעט מנטל הובלת הכדור מרועי ברקוביץ'. בקבוצה מצפים לתפוקה נאה מהישראלים, שעד כה לא תרמו יותר מדי העונה, אך במשחק מול חולון קלעו 40 אחוז מהנקודות של הקבוצה. גבעת שמואל תארח במשחק ילדים מקבוצות הנוער של באר שבע, להבים, מיתר, אשדוד וגן יבנה, יישובים הנמצאים בטווח הטילים.

גליל/גלבוע החלה את השבוע שעבר בניצחון חשוב על קרית אתא, שקטע רצף של שני הפסדים רצופים, וסיימה אותו כשהיא משחררת את הסנטר הניגרי אלוסיוס אנגוניה, שביקש להשתחרר לאור העובדה שאשתו המרוקאית לא קיבלה ויזה לישראל. בנוסף שיחררה הקבוצה גם את הסנטר הצעיר אלכס צ'וברביץ' שלא קיבל הזדמנות. המשחק מול גבעת שמואל יהיה ההזדמנות של ניר כהן להוכיח שהכישרון שהתפרץ בעונה שעברה עדיין מסוגל להיות אפקטיבי בליגת העל, לאחר ששיחק ארבע דקות בלבד מפתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully