וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונצרט השבועי של ברצלונה

בארסה ממשיכה להרגיל את אוהדיה לחגיגות והפעם הביסה 0:5 את דפורטיבו. הנרי ואטו כבשו צמדים. סביליה ניצחה את נומאנסיה 0:1

כולן מפחדות מברצלונה? כך זה נראה גם לאחר המחזור ה-19 בספרד, שגם בתחילתו הקטלונים נתנו חגיגה לאוהדים שלהם וסימנו וי על עוד קורבן תורן. הפעם זו הייתה דפורטיבו לה קורוניה, שסיימה עם תבוסה 5:0 בקאמפ נואו.

בעוד בריאל מדריד העניינים דועכים להם לאיטם, בארסה של העונה דוהרת וזוהרת והערב (שבת) היא השלימה שבעה ניצחונות רצופים ו- 18 משחקים ללא הפסד בליגה. דפורטיבו, שהגיעה למשחק במטרה ברורה להיצמד לקבוצות הצמרת, תצטרך כנראה לחשוב על המטרות שלה פעם נוספת.

כבר אחרי 21 דקות היה ברור לדפורטיבו, שלא ניצחה בקאמפ נואו מאז אוקטובר 2003, שקל זה לא יהיה לשנות את הסטטיסטיקה. ליאו מסי קיבל מסירה מצ'אבי ותרגם אותה לשער קל מקרוב. שש דקות חלפו ותיירי הנרי נגח את השני אחרי הגבהה של דני אלבס. סמואל אטו תרם חיוך למאמן שלו, פפ גווארדיולה, ארבע דקות לסיום המחצית כשנכנס לחגיגת הכובשים שאחרי שבעט מקרוב את השלישי.

במחצית השנייה המכונה המשומנת של גווארדיולה מעט נרגעה, אך הקינוחים הגיעו בעשר הדקות האחרונות. בדקה ה-82 תיירי הנרי כבש את השני שלו ואטו הוסיף פנדל מוצלח לרזומה שלו ארבע דקות לסיום בזמן שאריאל ארנזובליה הכשיל את קרלס פויול ברחבה והורחק גם באדום.

סביליה - נומאנסיה 0:1

האנדלוסים כנראה יודעים שאליפות הם בכל מקרה לא יקחו, אבל המירוץ על מקומות 2-4 בעיצומו ולמרות לא מעט קשיים הערב, סביליה הצליחה לאסוף את שלוש הנקודות.

הקבוצה המקומית שלטה במשחק לכל אורכו, אבל שחקניה, ובראשם לואיס פביאנו המסוכן, לא הצליחו לעלות ליתרון והתקשו גם אחרי דומינגו האורח הורחק בדקה ה-51 ונומאנסיה נשארה ב-10 שחקנים. ההגנה האורחת סופסוף נפרצה בדקה ה-82, כשרנאטו הצליח להשתלט על הכדור ראשון במרכז הרחבה ובעט כדור שטוח ומדויק לפינה הימנית של חאבי ואראס.

הניצחון של סביליה החזיר את הפער שלה מברצלונה ל-12 נקודות, אבל חשוב מכך, הבריח אותה כדי שלוש נקודות מריאל מדריד ושמונה מאתלטיקו שבמקום החמישי. כעת נראה שהקבוצה נמצאת בדרך חזרה לליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully