וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "נקווה שנפגוש אותם בעתיד"

מכבי תל אביב נחתה בישראל, שחקן הקבוצה מעוניין לנקום במלאגה על התבוסה. בורשטיין: "צריכים לשכוח מהר מהמשחק, מחכים להגרלה"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

יממה אחרי התבוסה המחפירה 92:69 למלאגה במחזור העשירי והאחרון של שלב הבתים ביורוליג, נחתה (שישי) היום מכבי תל אביב בישראל. הצהובים של פיני גרשון, למרות ההפסד, עלו מהמקום השלישי בבית א' לשלב הטופ 16 ויחכו להגרלת הבתים שתיערך ביום שני.

"היה משחק פחות טוב שלנו", אמר אחרי שנחת שחקן הקבוצה עומרי כספי. "הם לחצו אותנו מן הפתיחה ודי ניטרלו אותנו. ניסינו לחזור כמה פעמים, אבל זה היה מאוד קשה ולא הצלחנו לרדת מתשע נקודות הפרש. נלמד להבא, נתחזק ונקווה שנפגוש אותם בעתיד.

"אנחנו קבוצה טובה, ניצחנו ארבעה משחקים ברציפות, אין לנו חשש לפני אף משחק, אך צריך לעבוד עוד. אני רק מקווה שזה יגיע לנו כמה שיותר מהר, אנחנו קבוצה טובה עם הרבה שחקנים טובים", סיכם כספי.

בורשטיין: "צריכים להיות אגרסיביים"

"זה היה יום כזה ששום דבר לא הלך והתחבר לנו", אמר טל בורשטיין. "הם היו מאוד אגרסיביים, פתחו פער מאוד גדול ברבע הראשון ובעצם המשחק נגמר כבר שם. אנחנו צריכים לשכוח מהר מהמשחק ומחכים להגרלת הטופ 16. אנחנו ממשיכים הלאה ולא מסתכלים בכלל על המשחק הזה.

"יש משהו אחד חיובי במשחק הזה הוא שאנחנו צריכים ללמוד שבמשחקים כאלה", הוסיף בורשטיין, "נגד קבוצות אגרסיביות גם אנחנו צריכים להגיע עם רמת אגרסיביות כזו ולא לתת לזה לקרות".

קפטן הקבוצה דרק שארפ: "ברבע הראשון היה קשה לנו. לא יצאנו עם כלום, הם קפצו עלינו ומשם כבר לא הצלחנו לחזור למשחק. קשה לחזור מפיגור של 19 נקודות ברבע הראשון. זה דורש הרבה אנרגיה ולא הייתה לנו אותה. נעבוד כדי להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully