וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: אשקלון לא התרגשה מהמצב

שחקניו של שייע פייגנבוים סיימו במשחק הצמרת מול נס ציונה ב-0:0 ושמרו על פער שלוש הנקודות בפסגה. ראשל"צ סיימה ב-1:1 עם ג'דידה

ס.כ. נס ציונה התייצבה היום (שבת) למשחק מול הפועל אשקלון בידיעה שניצחון שלה יפתח את המלחמה על המקום הראשון בליגה הארצית. אלא שנס ציונה לא ממש הצליחה לאיים על אשקלון של שייע פייגנבוים וסיימה ב-0:0 ששמר על הסטטוס קוו בצמרת הליגה.

אשקלון, שהתאמנה לא באופן סדיר בתקופה האחרונה בשל הלוחמה בדרום, הצליחה לשמור את פער שלוש הנקודות מנס ציונה בפסגת הטבלה לאחר המחזור ה-16.

עירוני ראשון לציון איבדה אתמול נקודות יקרות בצמרת, כשסיימה את משחקה הביתי נגד נועלת הטבלה הפועל בני ג'דידה, בתיקו 1:1. ראשון לציון צברה רק 6 נקודות בחמשת משחקיה האחרונים. המחצית הראשונה היתה די חלשה. בדקה ה-40 הקשר אלירן אפריאט, שעבר לראשון לציון השבוע מקבוצת הפועל באר שבע, העביר כדור רוחב למרכז הרחבה, עליו השתלט כפיר אודי שקבע 0:1.

במחצית השנייה בני ג'דידה שלטה לחלוטין במשחק, ובדקה ה-57 הצליח אייל חזימה לכבוש את שער השוויון במתפרצת. עד הסיום כל ניסיונותיה של ראשון לציון להשוות עלו בתוהו. בסיום המשחק התפתחה מהומה ביציע אוהדי ראשון לציון, וכוחות המשטרה שאבטחו את המשחק הפרידו בין הנצים - אוהדי ראשון לציון שהתעמתו בינם לבין עצמם. ספסלה של בני ג'דידה מוקם מתחת ליציע אוהדי ראשון לציון, אך לאורך המשחק לא נרשמו תקריות מיוחדות.

מי שניצלה את התיקו של ראשון לציון היא הפועל מרמורק, שניצחה בביתה 0:1 את הפועל נצרת עילית. אחרי מחצית ראשונה מאופסת היה זה שרון מימר שכבש בדקה ה-89 מהנקודה הלבנה, וסיפק סיום דרמטי למשחק.

גם עירוני בת ים ניצלה את אובדן הנקודות, והתקדמה למקום הרביעי. בת ים חיכתה עד לדקות האחרונות לפני שמאור אסור, המושאל מהפועל תל אביב, כבש צמד בדקות 86 ו-90 כדי לקבוע ניצחון 0:2 בחוץ על טירת הכרמל מהתחתית. הניצחון הושג למרות הרחקתו של יניב סבג בדקה התשיעית. בת ים עלתה למקום הרביעי עם 27 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully