וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - מ.ס אשדוד: הולצמן מונה לעוזר המאמן

החלוץ יחליף את בוכריס שיעזוב אצל האורחים, שרוצים להמשיך את המומנטום מגביע הטוטו בבלומפילד. צ'קול יפתח. גוטמן מתלבט בין לאלה ללוז

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (שישי) אימון מסכם לקראת המפגש מחר (שבת, 15:00, שידור חי בספורט 1) מול מ.ס אשדוד. מאמן האדומים אלי גוטמן דרש משחקניו מחויבות ומשמעת טקטית, כשבזמן האימון הוא הקפיד להעיר לשחקנים וביקש מהם לראות מהירות במשחק. ביברס נאתכו, שסובל מפציעה בקרסולו, יהיה כשיר למשחק וערך הבוקר אימון מלא.

גוטמן עדין מתלבט לגבי ההרכב הפותח, בשאלה האם כדאי לפתוח במערך של שני חלוצים או לעלות עם קישור מעובה. בתחילת האימון הוא תרגל הרכב זהה לזה שפתח בתחילת השבוע מול מכבי חיפה, כאשר בן לוז משחק לצידו של מאהרן לאלה. בהמשך, החליף לוז את גופיית ההרכב עם סמואל יבואה, שחזר לפני מספר ימים ממולדתו וערך היום לראשונה אימון מלא.

לקראת סיום האימון לאלה החליף את גופיית ההרכב עם בן לוז. הבלם הבולגרי אלין טופוזאקוב יחכה להזדמנות מהספסל. עדן בן בסט, חלוצה החדש של הקבוצה, לא צפוי להיות בסגל למשחק. השחקן סובל מפציעה קלה, והוא צפוי להתחיל להתאמן באופן מלא בתחילת השבוע. "אנו זקוקים לתמיכת הקהל בכל רגע נתון במשחק מחר", אמר גוטמן לאתר הרשמי בסוף האימון, גם ברגעים שלא הולך לנו הם מעודדים בצורה מצוינת ומחר התמיכה שלהם תהיה קריטית".

כ-200 כרטיסים חולקו לאוהדי מ.ס אשדוד שהוזמנו למשחק בנוסף לעוד עשרות ילדים מישובי הדרום, שישבו בשער 11.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, יגאל אנטבי, ביברס נאתכו, שי אבוטבול, גילי ורמוט, דימיטאר טלקיסקי, מהראן לאלה (בן לוז), סמואל יבואה.

שי הולצמן מונה לעוזר המאמן

עוד לפני החזרה לליגה נערכו בקבוצה חילופים בצוות המקצועי של המועדון כאשר עוזר המאמן, שמואל בוכריס, החליט לסיים את תפקידו במועדון ולהתמקד בעסקיו. מי שיחליפו בתפקיד, לפחות באופן זמני, הוא חלוצה של הקבוצה, שי הולצמן.

אחרי חודש של פגרה, במהלכה התמודדו שחקני מ.ס. אשדוד עם המציאות החדשה של המצב הבטחוני הלא פשוט בדרום הארץ, חוזרת הקבוצה לפעילות רשמית במסגרת הליגה. ההכנות לקראת החזרה לליגה לא היו אידיאליות, כאשר במהלך השבועות האחרונים נדדו שחקני אשדוד למגרשים שונים במרכז הארץ, וזאת לאחר שלא הורשו להתאמן באצטדיון המקומי. גם את משחק הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו מול מכבי נתניה, נאלצו האשדודים לארח באצטדיון רמת גן, וזאת עקב הנחיות פיקוד העורף וגורמי הבטחון בעיר.

באשדוד מעודדים מאוד מהעלייה למעמד חצי גמר גביע הטוטו, והשחקנים של המאמן יוסי מזרחי ינסו להמשיך את התנופה גם בליגה. למעט השוער הסרבי בראנקו וויוביץ', שעשוי להמשיך ולהיבחן גם בשבוע הבא, שחרר מזרחי את כל הזרים שנבחנו השבוע, כולל את שני הסלובנים מרקו שולר ונבושה קובצ'ביץ', שסיכמו את פרטי החוזה שלהם במועדון, אולם סרבו לשחק ולהיבחן במסגרת המשחק בגביע הטוטו ונשלחו כעבור יממה חזרה לסלובניה.

מזרחי ייחסר מחר את המגן הפצוע אדיר טובול, ששבר את עצם הבריח באמצע השבוע וצפוי להעדר כחודשיים מהמגרשים. מי שיימלא את מקומו בעמדת המגן השמאלי הוא רחמים צ'וקול. השוער יוסי שקל ימשיך לעמוד בין הקורות ומתן אוחיון הצעיר יתופקד במרכז ההגנה לצידו של כריסטיאן גונזאלס. בקישור ובהתקפה לא צפויים להיות שינויים, קובי דג'אני ויוסי אופיר יתופקדו בצוותא בקישור האחורי, ברוך דגו ודוד רביבו ישחקו בחלק הקדמי כאשר עידן שריקי ודימיטאר מקרייב ישתפו פעולה בחוד ההתקפה.

מזרחי התראיין לקראת המשחק לאתר הרשמי של המועדון ואמר: "בסוף נישאר עם מה שיש שלנו ובינתיים זה נראה לא רע, יש לנו שחקנים טובים ואנחנו לא צריכים לפחד משום קבוצה, וגם לא מהפועל תל אביב שמצויה בכושר טוב. ברור שאנחנו צריכים חיזוק, אבל לא נחתים שחקנים כדי להחתים. התעקשתי לראות את הזרים כי היה לי חשוב לראות איך הם משתלבים עם המרקם הקבוצתי שלנו".

הרכב משוער: יוסי שקל, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'וקול, יוסי אופיר, קובי דג'אני, ברוך דגו, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully