וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטז דחה הצעת ליברפול לחוזה חדש

המנג'ר הספרדי דורש עוד סמכויות בנושא רכש ומסרב לתת דין וחשבון על החלטותיו למנכ"ל. דיווח: הבלם דניאל אגר חתם במילאן

המנג'ר הספרדי של ליברפול, רפא בניטז, לא יורד מהכותרות. אחרי שיצא באופן חריף נגד אלכס פרגוסון, סירב בניטז לחתום על חוזה חדש בקבוצתו, במחאה על רצונם של הבעלים לבדוק את החלוטתיו. מערכת היחסים של הספרדי עם ג'ורג' ג'ילט וטום היקס ידעה עליות ומורדות, בעיקר בסוגיות הקצאת כספים לרכש. בניטז מנהל תקופה ארוכה מו"מ לחתימה על חוזה חדש, אך הוא דורש לקבל יותר שליטה בעניינים המקצועיים.

"השיחות בין הסוכן שלי לבעלים חיוביות, אבל המחלוקות הן בעניין הסמכויות", אמר בניטז. "הבעלים מאמינים שהחלטות המנג'ר צריכות להיות מבוקרות על ידי המנכ"ל. אני מחויב לתוצאות ולאוהדים, שהם המבקרים הטובים ביותר שיכולים להיות".

בניטז המשיך: "במצב כזה, המנג'ר יודע כמה כסף יש לו פנוי והוא יכול להחליט כמה להוציא, בהתחשב בצרכים של הקבוצה. האדם היחיד שיכול להחליט מה החשיבות של שחקן מסוים בסגל הוא המנג'ר, כי הוא יודע אילו אלמנטים דרושים לחיזוק הסגל". בניטז אישר כי הוא דחה בשלב זה את הצעת הבעלים.

היקס אמר בתגובה כי הוא אינו מודאג והוא בטוח שבניטז ימשיך לאמן את ליברפול בחמש השנים הקרובות. היקס הגדיר את המחלוקת: "עניינים קטנים של עורכי דין", והוסיף כי האוהדים יכולים להיות רגועים ובטוחים בהישארותו של הספרדי.

ולעניין אחר, על פי דיווחים באנגליה ובאיטליה, ליברפול הסכימה למכור למילאן את הבלם הדני, דניאל אגר. הרוסונרי רדפו אחרי אגר תקופה ארוכה וישלמו לליברפול כ-9 מיליון יורו תמורת שירותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully