וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - בני יהודה: לוזון לא נרגע מגביע הטוטו

ערב המשחק מול המלאבסים (ש', 19:30), המאמן זעם על שחקניו: "אני יכול להחליף את כל ההרכב". בפ"ת, זלצר ומחפוד מתכננים שינויים

הצוות המקצועי של הפועל פתח תקוה מכין מספר שינויים לקראת המשחק מחר (שבת, 19:30) בבלומפילד מול בני יהודה. לפי האימון המסכם, הבלם איציק כהן יפתח בהרכב על חשבונו של גל כהן, שיתופקד כקשר אחורי לצד אבי ריקן. שני הקשרים האחוריים הקבועים, קוני ג'קאריג'ה (פציעה) ויוסי רוזן (הרחקה) ייעדרו מהמשחק.

בקבוצה החמיאו לריקן, ששיחק העונה במספר תפקידים: מגן שמאלי, קשר התקפי וקשר אחורי. במועדון שוררת שביעות רצון מתפקודם של ריקן ועזריאל, המושאלים מבית"ר ירושלים.

בחוד ההתקפה יפתחו שמעון אבוחצירא ואחמד קאסום, כאשר חן עזריאל וג'וניור ויסה ישחקו מאחוריהם. עבור עזריאל מדובר בבשורה של ממש מכיוון שהשחקן חוזר להרכב לאחר מפציעה ארוכה. עזריאל גילה במהלך הפגרה יכולת טובה באימונים ובמשחקי האימון, ולכן החליטו בצוות המקצועי להעניק לו את חולצת ההרכב.

המנהל המקצועי זאב זלצר אמר היום: "לשחק אחרי הפגרה, זה כמו פתיחת עונה חדשה. לצערי יש לנו הרבה בעיות, פצועים וסגל קצר. אנחנו מתמודדים עם בני יהודה שהיא קבוצה בתנופה, קבוצה טובה. גם לפני הפגרה אמרתי שהמיקום שלה לא תואם ליכולת שלה. ננסה להמשיך את החלקים היפים שעשינו בסיבוב הראשון. לנצח ולשחק כדורגל יפה. ברור שיהיה קשה מולם, אבל אני מקווה שנעשה מפנה חיובי".

המאמן אלי מחפוד הוסיף: "זה יהיה משחק קשה שחשוב מאוד למועדון. חשוב לנו להחזיר את הביטחון שהיה לנו לפני שני ההפסדים האחרונים. בפגרה עבדנו על דברים שהיינו חייבים לשפר. אני מקווה שהשחקנים מבינים את חשיבות המשחק מחר. תוצאה טובה תשחרר אותנו ממאבקי התחתית".

הרכב משוער: שביט אלימלך, אורי אוזן, סטיבן אופיי, איציק כהן, שגיב כהן, גל כהן, אבי ריקן, ג'וניור ויסה, חן עזריאל, שמעון אבוחצירא, אחמד קאסום

גיא לוזון עצבני

שחקני בני יהודה סיימו הבוקר (שישי), את ההכנות לקראת המשחק. לאחר פגרה ארוכה של חודש, ישובו שחקניו של המאמן גיא לוזון לפעילות בליגה, כאשר במועדון מקווים להמשיך את המומנטום החיובי לאחר ארבעה נצחונות בחמשת המשחקים האחרונים לפני הפגרה.

לוזון היה עצבני מאוד ביומיים האחרונים, אחרי תצוגת הנפל של הקבוצה בהפסד 1:0 למכבי תל אביב במסגרת רבע גמר גביע הטוטו, הפסד שבעקבותיו הודחה הקבוצה מהמפעל. באסיפה שקיים המאמן לקראת המשחק מחר הוא המשיך לנזוף בשחקניו ובין השאר אמר להם: "זה בושה איך ששיחקתם מול מכבי תל אביב, עליתם למגרש בלי חשק, לא הופענו בכלל למחצית הראשונה. יש כאן שחקנים שנראו כמו לוזרים, בלי מחוייבות ובלי מוטיבציה. השחקנים של מכבי לקחו את כל התאקלים, מבחינתי אני יכול להחליף 11 שחקנים בהרכב, מעכשיו אף אחד כאן לא בטוח בהרכב".

היחיד שקיבל שבחים מהמאמן היה הבלם הקולומביאני, איבן גארידו, "קחו דוגמא מאיבן, שחקן זר, שישב מרבית העונה על הספסל, אבל לוקח בשתי ידיים כמו מקצוען אמיתי כל צ'אנס שהוא מקבל מוכיח לי שהוא ראוי להיות בהרכב", אמר לוזון לשחקניו.

גם היושב ראש חזי מגן נזף קשות בשחקניו והביע בפניהם את אכזבתו העמוקה מהאופן בו נראתה הקבוצה על המגרש. "אם כל אחד מהשחקנים היה מקבל רבע מיליון שקל עבור המשחק הזה, אני בטוח שהייתם מתאמצים יותר ורצים הרבה יותר על המגרש", אמר מגן לשחקנים. בבני יהודה דיברו השבוע על אובדן ההכנסה שהיתה אמורה להיכנס לקופת המועדון במידה והקבוצה היתה מעפילה לחצי גמר גביע הטוטו.

בנוסף לנסיבות, הראה לוזון לשחקניו קטעי וידאו ממשחקה האחרון של הפועל פתח תקווה לפני הפגרה מול הפועל תל אביב, והסביר לשחקניו שהמשחק מחר תלוי אך ורק בהם וברצון שלהם לנצח את ההתמודדות החשובה. המאמן ייחסר גם מחר את הקשר לירוי צעירי והחלוץ משה ביטון הפצועים.לוזון לא תירגל בשני האימונים האחרונים את ההרכב הפותח, אולם נראה כי לאור אכזבתו הרבה מהיכולתה של הקבוצה, צפויים מספר שחקנים לאבד את מקומם ולמצוא עצמם על הספסל.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי (אלי אברבנל), איבן גארידו, דין מורי (מילאן מרטינוביץ'), כפיר אדרי, קובי מויאל, מהראן ראדי, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, תומר חמד , אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully