וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמנטייבה זכתה בטורניר סידני

ניצחה את סאפינה 1:2 ורשמה תואר שני רצוף השנה. ניימינן הדיח את דג'וקוביץ', ויפגוש בגמר סידני את נלבדיאן. דל פוטרו וקוארי בגמר אוקלנד

עושה רושם שמדליסטית הזהב מאולימפיאדת בייג'ינג, הרוסיה אלנה דמנטייבה, מוכנה ומזומנה לגראנד סלאם האוסטרלי, הראשון בשנה. הרוסיה הנאווה ניצחה היום (שישי) את בת ארצה דינארה סאפינה בגמר טורניר סידני בתוצאה 3:6, 6:2, 1:6. את הנסיעה למלבורן היא ודאי תעשה עם חיוך על הפנים. אחרי שזכתה בטורניר אוקלנד לפני כשבוע, דמנטייבה בכושר שיא לקראת אליפות אוסטרליה, וניצחונה על סאפינה - שחזור הגמר האולימפי, אגב - מהווה הוכחה נוספת לכך.

דמנטייבה בת ה-27 שלטה במערכה הראשונה, וניצחה אותה 3:6. סאפינה הגבירה עוצמה במערכה השנייה, ונראה כי התייעצותה עם מאמנה הקרואטי ז'ליקו קרז'אן עזרה, והיא ניצחה 2:6. אבל דמנטייבה שמרה על קור רוחה, פתחה בצורה אדירה את המערכה השלישית עם יתרון 0:4 במשחקונים וחתמה את המשחק עם כף יד נהדרת שהעניקה לה 1:6 וניצחון במשחק.

עכשיו דג'וקוביץ' יוכל להתרכז במלבורן

רגע לפני פתיחתה של אליפות אוסטרליה במלבורן, השכנה מצפון והעיר הגדולה ביבשת, סידני, ממקדת אליה את תשומת לב חובבי הטניס. המדורג ראשון נובאק דג'וקוביץ' הופתע על ידי הפיני ירקו ניימינן בשלב חצי הגמר, ונוצח 6:4, 7:6. עכשיו הסרבי, שמדורג שלישי בעולם, יוכל להתכונן למלבורן, בעוד הפיני ינסה לנצח בגצר את הארגנטינאי דויד נלבדיאן. האחרון גבר הלילה (בין חמישי לשישי) על את הצרפתי רישאר גאסקה 4:6, 3:6.

גם חצאי גמר טורניר אוקלנד זימנו לנו קרב מעניין בגמר. הארגנטינאי המצוין חואן מרטין דל פוטרו ניצח את השבדי רובין סודרלינג 4:6, 3:6, ויתמודד מול סם קוארי האמריקאי, שניצח את דויד פרר הספרדי 6:3, 3:6, 6:7.

* הצ'כית פטרה קביטובה ניצחה את בת ארצה איבטה בנסובה 5:7, 1:6 בגמר טורניר הובראט. זה טורניר ה-WTA הראשון בו זוכה קביטובה בת ה-18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully